برنامه شورای شهر بریستول برای بهبود مسیرهای پیاده‌روی

شورای شهر بریستول با پیاده‌سازی برنامه «بهبود پل‌های شهر» از بسته شدن مسیرهای مهم پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری شهر به‌مدت حداقل شش ماه خبر داد؛ چرا که وضعیت زنگ‌زدگی، خوردگی، نشست، ترک خوردن و ریزش این پل‌ها بسیار وخیم به‌نظر می‌رسد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، با وجود وضعیت وخیم پل‌های شهر بریستول در زمینه زنگ‌زدگی، خوردگی، نشست، ترک خوردن و ریزش، شورای این شهر از بسته‌شدن شش پل مهم شهر طی برنامه «بهبود پل‌های شهر» خبر داد که از مهم‌ترین مسیرهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری بریستول محسوب می‌شوند.

شورای شهر در شرایطی این خبر را اعلام کرد که صاحبان کسب‌وکارهای هر دو طرف پل‌ها با نگرانی‌های فزاینده‌ای در زمینه خسارات ناشی از تعطیلی‌ها مواجهند؛ چرا که تردد شهروندان منبع اصلی تجارت آن‌ها محسوب می‌شود. سخنگوی شورای شهر بریستول ضمن عذرخواهی از شهروندان اعلام کرد که شورا تمام تلاش خود را به کار خواهد برد تا عملیات بازسازی پل‌ها هر چه سریع‌تر به اتمام برسد و از آن‌ها خواست در راستای «به حداقل رسیدن اختلالات عبور و مرور» فعلاً برای تردد از مسیرهای انحرافی علامت‌گذاری‌شده بهره ببرند.

شورای شهر اعلام کرد که برنامه با بستن پل «گائول فری (Gaol Ferry)» آغاز می‌شود که مسیر اتصال جاده‌های «کورونیشن (Coronation)» و «کامبرلند (Cumberland) است. با تصویب نهایی شورای شهر بریستول پل عابر پیاده «نیوکات (New Cut)» از ماه ژوئن به‌طور کامل به روی عبور عابران پیاده و دوچرخه‌سواران بسته خواهد شد و این وضعیت تا حداقل شش ماه ادامه خواهد داشت. پل‌های «بدمینستر (Bedminster)، «باتورست برید (Bathurst Bride)» و «واکسهال (Vauxhall)» و پل عابر پیاده خیابان لنگتون (پل بنانا) نیز به بازسازی اساسی نیاز دارد که شامل ترمیم مفصل‌های پل، بازسازی و تقویت بنایی آن‌ها می‌شود.

عضو شورای شهر بریستول ضمن اشاره به اهمیت کاربردی بودن پل‌ها در کنار داشتن ظاهر زیبا اعلام کرد که به‌منظور ترمیم، بازسازی و تقویت زیربنایی شش پل مهم در بریستول، شورای شهر اقدام به ایجاد مسیرهای جایگزین کرده است و ضمن عذرخواهی از کاربران این پل‌ها و مشاغل اطراف به‌دلیل دور شدن مسیر، مسدود شدن خیابان‌ها و سایر مشکلات احتمالی، از عموم مردم تقاضا کرد که برای بهبود چهره شهر و افزایش ایمنی همکاری‌های لازم را با شورای شهر به‌عمل آورند.

کد خبر 579072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.