کووید ۱۹ برای مسی مشکل‌ساز شد!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _چهارشنبه، یازدهم خردادماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

سان:

* اریک تن هاخ، سرمربی جدید منچستریونایتد، وضعیت قرارداد میسون مونت با چلسی را با دقت زیر نظر دارد، تن‌هاخ قصد دارد شانس خود را برای جذب این بازیکن امتحان کند و آن را یک حرکت شوکه کننده می‌داند.

* چلسی، بایرن مونیخ و رئال مادرید همگی به دنبال رحیم استرلینگ مهاجم منچسترسیتی هستند که قراردادش در تابستان ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد.

* آرسنال و چلسی رقبای اصلی برای جذب ریچارلیسون مهاجم اورتون هستند که اخیراً گفته است در حال بررسی شرایط و آینده خود در گودیسون پارک است.

* طبق گزارش‌های ایتالیایی، اینترمیلان آماده است تا استفان دی ورای را به عنوان بخشی از قرارداد بازگرداندن روملو لوکاکو، مهاجم چلسی به باشگاه، پیشنهاد دهد و در معامله بگنجاند.

* منچستریونایتد و آرسنال می‌توانند از جمله تیم‌های علاقه‌مندی باشند که برای کورنتین تولیسو، که تابستان امسال به صورت رایگان بایرن مونیخ را ترک خواهد کرد، پیشنهادی را آماده می‌کنند.

* وستهم قصد دارد انتقال دائمی ۷.۶ میلیون پوندی آلفونس آرئولا، دروازه‌بان پاری سن ژرمن را طبق قراردادی که وجود دارد، تکمیل کند، چراکه از درخشش او راضی است.

* تیم فوتبال برنتفورد امیدوار است که راسموس کریستنسن، مدافع ملی پوش دانمارکی را در تابستان امسال با قراردادی ۱۰ میلیون پوندی از سالزبورگ اتریش، به تیم خود اضافه کند.

دیلی اکسپرس:

* علاوه بر علاقه منچستریونایتد به میسون مونت هافبک چلسی، لیورپول و منچسترسیتی هم پیشنهادات خود را برای جذب این بازیکن ارائه کرده‌اند.

کووید ۱۹ برای مسی مشکل ساز شد!

تایمز:

* ایوان روبا رئیس اتحادیه فوتبال جبل‌الطارق به دلیل شرط‌بندی در مسابقات که، از جمله برخی از آنها برای باخت تیم ملی خود بوده، توبیخ شده است و یوفا به استفاده از بازرس اخلاقی و انضباطی ادامه داده است.

* فرنکی دی یونگ، هافبک هلندی، با بیان اینکه می‌خواهد در بارسلونا بماند، منچستریونایتد و تمام تیم‌های خواهان خود را برای نقل و انتقال خود در تابستان، ناامید کرد.

* رئال مادرید به شدت علاقه‌مند به جذب رحیم استرلینگ است. این بازیکن، پس از بازی‌های انگلیس در ملت‌ها، در ژوئن با سران منچسترسیتی در مورد آینده خود در این باشگاه صحبت خواهد کرد.

* علی‌رغم خرید ایوان پریشیچ هافبک کروات توسط تاتنهام، آنها به دنبال فیلیپ کوستیچ، مدافع کناری آینتراخت فرانکفورت نیز هستند تا ترکیب خود را برای فصل آینده تقویت کنند.

* متیو پاتس، بازیکن تیم ملیکریکتانگلیس، قرار است اولین بازی خود را برای انگلیس در اولین تست این هفته مقابل نیوزلند انجام دهد.

دیلی تلگراف:

* جیسون مک‌آتیر مرد ایرلندی و سابق لیورپول اعتراف کرده است که می‌ترسید وقتی خانواده‌اش در فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه استاددو فرانس گرفتار شدند، حادثه‌ای شبیه به "هیلزبورو" رخ بدهد.

* تاتنهام برای امضای قرارداد با "دیجد اسپنس"، مدافع کناری میدلزبرو مبلغ ۱۵ میلیون پوند، به این تیم پیشنهاد خواهد داد، این درحالی است که ناتینگهام فارست هم خواهان این بازیکن است.

دیلی اکسپرس:

* به تاتنهام گفته شده است که برای جذب الساندرو باستونی، مدافع اینترمیلان باید ۵۴ میلیون پوند هزینه کند تا افعی‌ها راضی به فروش ستاره خود شوند.

* لیدز یونایتد امیدوار است از جسی مارش به عنوان سرمربی خود که سابقه حضور در سالزبورگ اتریش را داشته، بتواند در راه جذب راسموس کریستنسن مدافع دانمارکی که سابقه بازی زیر نظر مارش در سالزبورگ را دارد، کمک بگیرد.

دیلی میرر:

* نیوکاسل یونایتد به رقابت برای جذب ویلیام سالیبا، مدافع آرسنال پیوسته است، البته اگر توپچی‌ها تصمیم بگیرند که او را به برنامه‌های تیم اصلی خود اضافه نکنند.

* طبق گزارشی در ایتالیا، یوونتوس در حال بررسی شرایط برای جذب آیمریک لاپورته، مدافع منچسترسیتی در تابستان امسال است.

کووید ۱۹ برای مسی مشکل ساز شد!

* چلسی آماده است تا علاقه خود را به سرجینو دست، مدافع کناری بارسلونا نشان دهد. این تیم و می‌تواند از علاقه باشگاه کاتالانی به مارکوس آلونسو و سزار آزپیلیکوئتا برای دستیابی به توافق استفاده کند. هر دو تیم به دنبال رهایی از شر دستمزد بالای بازیکنان خود هستند.

* لیونل مسی گفته است که به دلیل تأثیر ابتلاء به کووید -۱۹ روی ریه‌هایش در ماه ژانویه نتوانسته است به مدت شش هفته با سرعت کامل بدود.

* کوین دی بروین، ستاره منچسترسیتی پس از شروع کلاس‌های مربیگری در بلژیک، مجوز مربیگری یوفا خود را دریافت کرد.

* گفته می‌شود دیرک کویت مهاجم سابق لیورپول قرار است اواخر هفته به عنوان سرمربی بعدی تیم دن هاگ هلند که در لیگ دسته دوم حاضر است، معرفی شود.

دیلی استار:

* داروین نونز، مهاجم بنفیکا، علاقه‌مند به انتقال به منچستریونایتد و عضویت در اریک ده هاخ است. این درحالی است که بسیاری از تیم‌های بزرگ به دنبال جذب این گلزن اروگوئه‌ای هستند.

* نماد بوکس، اریک "باتربین" اِش که اهل آمریکا است فاش کرد که در بهترین حالت زندگی خود قرار دارد و جیک پل را در حالی که در ۵۵ سالگی نقشه یک مسابقه هیجان‌انگیز را طراحی می‌کند، به مبارزه دعوت کرد.

دیلی رکورد:

* آلن فارست، هافبک اسکاتلندی و ستاره تیم فوتبال لیوینگستون، قرار است به جای تیم داندی یونایتد، به هارتز تیم نقل مکان کند و آنجا به بازی کردن ادامه دهد.

* تیم فوتبال لیدز یونایتد که علاقه‌مند به جذب "رویری مهدی"، دروازه‌بان بااستعداد تیم زیر ۱۷ ساله‌های سلتیک و اسکاتلند است، حالا منچسترسیتی و تاتنهام را هم رقیب خود می‌بیند.

کد خبر 579059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.