ضرورت رفع مشکلات پروژه‌های شهری در گلپایگان

رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان گفت: بزرگترین مطالبات شورای اسلامی شهر گلپایگان جانمایی محل احداث ترمینال مسافربری و پکیج فاضلاب مسکن مهر است.

سیدمحمدحسن علوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از بزرگترین مطالبات شورای اسلامی شهر گلپایگان جانمایی ترمینال مسافربری شهر است، در حالی که باید جانمایی ساخت ترمینال مسافربری شهر زودتر انجام شود، اما هنوز در بروکراسی اداری قرار دارد.

وی افزود: شورای اسلامی شهر در راستای جانمایی و ساخت ترمینال مسافربری پیگیری‌هایی در شهرستان انجام داده و اکنون موضوع به مسئولان ذی‌ربط استان فرستاده شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان با اشاره به احداث پکیج فاضلاب مسکن مهر، گفت: با پیگیری‌هایی که در شهرستان و استان انجام دادیم، اکنون این پروژه تا مرحله جانمایی رسیده است.

وی افزود: با توجه به ثبت‌نام متقاضیان در طرح نهضت ملی مسکن، در گلپایگان جانمایی زمین انجام شده است، اما زمین‌های مد نظر نیاز به خدمات آب، برق، گاز، زیرسازی، آسفالت و جدول‌گذاری دارد، لذا با توجه به هزینه بالا امکان پرداخت از سوی متقاضیان وجود ندارد.

علوی ادامه داد: از دفتر فنی استانداری اصفهان خواستار شدیم تا جلسه‌ای برای رفع مشکلات در پروژه مسکن ملی و "رباط ذیلیا" و جانمایی محل پکیج فاضلاب مسکن مهر تشکیل دهد.

کد خبر 579019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.