همایش ۱۰۰۰ نفری "دختران آفتاب" به مناسب روز دختر

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان از برگزاری همایش ۱۰۰۰ نفری با عنوان"دختران آفتاب"به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر با اجرای مجری توانمند"مژده لواسانی"خبر داد.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، اظهار کرد: حضرت معصومه (س) گوهر گران‌قدری است که درخشندگی او چشم همگان را مجذوب پاکی و قداست خویش کرده چنانکه به عنوان الگوی زنان دختران امروز ماست.

وی افزود: حضرت معصومه (س) سرچشمه خوبی‌ها و کمالات بی‌حد است و دهه کرامت که در آن عطر شمیم رضوی و فاطمی در کشور می‌پیچد، فرصت نابی برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت (ع) و تکریم مقام ولایت محسوب می‌شود.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان با بیان اینکه ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) بانوی، وفاداری و مظهر فضائل به عنوان روز دختر نامگذاری شده است، تصریح کرد: ایشان سرمشق و الگویی برای دختران نوجوان و جوان و زمینه ساز تعالی معنوی، اخلاقی و علمی آنان است و دختران امروز که مادران فردای ایران اسلامی هستند، نقش بسیار حساسی در تعیین سرنوشت فرهنگی و فکری جامعه دارند.

وی ادامه داد: برخورداری از امنیت اجتماعی و خانوادگی که آنان را به جایگاه منزلت زن مسلمان و مقام والای مادری نزدیک کند، از نیازهای دختران می‌باشد و لذا میلاد اختر فروزان آسمان اهل بیت (ع) حضرت فاطمه معصومه (س) فرصتی مغتنم برای تعظیم به این بانوی بزرگوار و تکریم دختران این فرشتگان آسمانی پاک سرشت میهن مهربانی‌ها است.

صیرفی‌نژاد تصریح کرد: به همین مناسبت منطقه دو شهرداری اصفهان، همزمان با سالروز حضرت معصومه (س) و روز دختر همایش ۱۰۰۰ نفری دختران آفتاب را با حضور مجری توانمند صدا و سیما" مژده لواسانی" برگزار می‌کند.

وی اضافه کرد: منطقه دو شهرداری میزبان برگزاری همایش بزرگ "دختران آفتاب" در ورزشگاه ملت، پارک قلمستان و زمان برگزاری آن چهارشنبه ساعت ۱۸ روز یازدهم خردادماه است.

صیرفی‌نژاد جزئیات این همایش بزرگ را، سخنرانی کارشناس مذهبی، اجرای موسیقی توسط یکی از خوانندگان جوان کشور و اجرای سرود دسته جمعی "سلام فرمانده" و حضور خادمان یاران امام رضا (ع) عنوان کرد و گفت: از تمام مادران و دختران محلات منطقه دو و نیز سایر مناطق و محلات دعوت می‌شود به این همایش شاد دخترانه حاضر و در قرعه کشی شرکت کنندگان و مسابقه بزرگ این همایش شرکت کنند.

کد خبر 578986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.