تشکر بازیکنان استقلال از مجیدی با مضمون خداحافظی!+عکس

با توجه به اتفاقات اخیر، گویا فرهاد مجیدی در روزهای آینده به‌طور رسمی جدایی‌اش از استقلال را به باشگاه و هواداران اعلام خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته تیم فوتبال استقلال پس از نزدیک به یک‌دهه قهرمانی در لیگ‌برتر را به‌شکلی خاص با شکستن انواع و اقسام رکوردها تجربه کرد و در حضور ۱۰۰ هزار هوادار جشن قهرمانی را به‌پا کرد.

اما یک شایعه اردوی این تیم و حتی جشن قهرمانی استقلال را تحت تأثیر قرار داد. با اینکه فرهاد مجیدی با استقلال قرارداد سه‌ساله دارد و حتی اعضای هیئت‌مدیره این باشگاه قویاً جدایی این مربی را تکذیب می‌کردند اما شایعه پایان همکاری وی با استقلال بعد از جشن قهرمانی همه‌جا پخش شده است.

علی‌رغم اینکه طی هفته‌های اخیر شایعه حضور مجیدی در لیگ امارات بارها تکذیب شده اما به نظر می‌رسد این خبر جدی است و برخی از نزدیکانش خبر از امضای قرارداد مجیدی با عجمان امارات می‌دهند و گویا سرمربی استقلال تصمیم جدی خود را برای ترک استقلال گرفته است. از سوی دیگر عدم تمدید قرارداد بازیکنان استقلال و همچنین ارائه‌نکردن لیست بازیکنان فصل آینده باعث تقویت این شایعه شده است.

سرمربی استقلال در لیگ بیست‌ویکم، نه‌تنها تا امروز لیستی به مسئولان این باشگاه ارائه نکرده بلکه حتی در مورد تمدید قرارداد بازیکنان فعلی این تیم هم با مسئولان استقلال صحبت نکرده است.

مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال نیز امروز صبح در زمان ورود به جلسه مجمع‌عمومی فدراسیون فوتبال هیچ توضیحی بابت شایعات و گمانه‌زنی‌های صورت گرفته بابت جدایی سرمربی استقلال انجام نداد و سوال خبرنگاران در این رابطه را بی پاسخ گذاشت.

همچنین در ساعات گذشته صالح حردانی و محمد دانشگر با انتشار عکس فرهاد مجیدی و متن‌های تشکر از وی بابت رساندن استقلال به قهرمانی لیگ، استوری‌هایی در صفحه شخصی اینستاگرمشان، شایعات جدایی فرهاد از استقلال را تقویت کردند.

وقت جدایی فرهاد از استقلال رسید/تشکر بازیکنان استقلال از مجیدی با مضمون خداحافظی!

استوری‌هایی که بیشتر از اینکه جنبه تشکر داشته باشند؛ با هدف و مضمون خداحافظی منتشر شده‌اند و بوی جدایی می‌دهند.

وقت جدایی فرهاد از استقلال رسید/تشکر بازیکنان استقلال از مجیدی با مضمون خداحافظی!

کد خبر 578952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.