ساخت مخزن آب با ظرفیت ۱۵۰۰ مترمکعب در شهر دستنا

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری از آغاز عملیات اجرایی ساخت مخزن ذخیره آب آشامیدنی شهر دستنا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمدرضا محمدی امروز _سه‌شنبه، دهم خردادماه ۱۴۰۱_ در آئین کلنگ زنی احداث مخزن ذخیره آب آشامیدنی شهر دستنا، اظهار کرد: با اجرای این طرح، ظرفیت ذخیره آب آشامیدنی شهر دستنا برای تأمین آب پایدار افزایش می‌یابد.

وی افزود: با توجه به افزایش جمعیت و لزوم ذخیره سازی آب آشامیدنی مردم، عملیات اجرایی ساخت این مخزن برای افزایش ظرفیت ذخیره سازی آب، آغاز شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ظرفیت مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر دستنا ۱۵۰۰ مترمکعب است، گفت: امیدواریم شرکت آب و فاضلاب بتواند هر چه سریع‌تر این مهم را با همراهی مردم به انجام برساند.

حجت الاسلام زمانی، امام جمعه شهرستان کیار نیز با حضور در این مراسم با اشاره به اهمیت و ارزش آب بخصوص آب شرب، اظهار کرد: مردم برای قدردانی از زحمات مسئولین قدر آب را بدانند و با مدیریت مصرف و صرفه‌جویی در مصرف آب قدردان زحمات مسئولان باشند.

به گزارش ایمنا، شهر دستنا، دو هزار ۱۰۰ مشترک آب دارد و با ساخت این مخزن، ذخیره سازی آب سالم، بهداشتی و پایدار برای بیش از هشت هزار نفر انجام می‌شود.

کد خبر 578939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.