لزوم استفاده از طرح‌های خلاقانه در ارائه خدمات درمانی

رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: شرکت شهر سالم در طرح‌های خاص و خلاقانه در زمینه ارائه خدمات درمانی و از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپی استفاده کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا،، میثم مظفر امروز _ سه‌شنبه دهم خردادماه_ در جلسه مشترک مدیر کل رفاه و مدیر عامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران با بیان اینکه اولین و مهم‌ترین وظیفه شرکت شهر سالم ارائه خدمات مناسب و در شأن کارکنان شهرداری است، اظهار کرد: شرکت شهر سالم به عنوان متولی ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به پرسنل شهرداری تهران، باید در این دوره مدیریت جدید در جهت ارتقا و بهبود خدمات درمانی و ارتقای اعتبار دفترچه بیمه پرسنل، اقدامات اساسی و تحول آفرین داشته باشد.

وی ادامه داد: در جهت توسعه زیرساخت‌های مراکز درمانی در مناطق کم برخوردار شهر تهران و بهره گیری از روش‌های مشارکتی در ساخت و مدیریت و بهره برداری مراکز درمانی به جای تصدی گری باید برنامه ریزی و اقدام شود.

رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر ورود شرکت شهر سالم، گفت: شرکت شهر سالم در طرح‌های خاص و خلاقانه در زمینه ارائه خدمات درمانی، از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپی استفاده کند.

کد خبر 578901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.