برای جلوگیری از ابتلای جوانان به دخانیات موفق نبودیم

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بخش عمده‌ای از سرمایه‌های خارجی در زمینه دخانیات است، اما برای جلوگیری از گرایش جوانان به دخانیات موفق نبودیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز _سه‌شنبه، دهم خردادماه_ در شصت‌وهفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به روز جهانی بدون دخانیات، اظهار کرد: تلاشی که برای کاستن تمایل جوانان به دخانیات انجام شده است، تاکنون مؤثر واقع نشده است و درآمد و ثروت نهفته پشت دخانیات اجازه نمی‌دهد این مسیر به درستی پیش برود.

وی با بیان اینکه زمین‌های زیر کشت دخانیات افزایش یافته است و به جای گندم، توتون و تنباکو کاشته می‌شود، افزود: جای تأسف دارد که بخش عمده‌ای از سرمایه‌های خارجی در زمینه دخانیات صرف می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: برای جلوگیری از گرایش جوانان به دخانیات که سر منشأ ابتلای آن‌ها به سایر موارد نامناسب است، موفق نبودیم و این موضوع در دنیا نیز همه‌گیر شده است؛ امیدوارم خود جوانان از مضرات آن آگاه شوند.

وی با تبریک فرارسیدن ایام ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، گفت: امیدواریم دختران این سرزمین مسیر تقوا و بزرگواری، صداقت و پاکی را دنبال کنند و نمونه‌های خوبی در جهان کنونی برای ما باشند.

کد خبر 578884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.