گنج‌های پنهان مناطق غرب و شمال‌غرب شناسایی شود

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: برای شناخت حوادث مناطق غرب و شمال‌غرب کشور راهی طولانی در پیش داریم؛ این مناطق دارای گنج‌های مختلفی است که این گنج‌ها باید شناسایی و برجسته شود و در طرح‌ریزی‌ها مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایمنا، سردار نادر ادیبی در نشست شورای هماهنگی راهیان نور غرب و شمال‌غرب کشور که با حضور دبیران قرارگاه‌های راهیان نور و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی کشور برگزار شد، اظهار کرد: اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب کشور از یکم تیرماه سال ۱۴۰۱ در یادمان‌های دفاع مقدس استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه و ایلام برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی در غرب و شمال‌غرب کشور افزود: ما به پیروزی جبهه حق در دوران دفاع مقدس که توسط اقوام و مذاهب مختلف ملت ایران اتفاق افتاده است، افتخار می‌کنیم و باید این مجاهدت‌ها در زمان‌های مختلف مثل فناوری بزرگ راهیان نور پررنگ شود.

سردار ادیبی گفت: راهیان نور منشأ تحولات گسترده است، ما برای شناخت حوادث غرب و شمال‌غرب کشور راهی طولانی در پیش داریم، این مناطق دارای گنج‌های مختلفی مثل خانواده‌های شهدا، رزمندگان، شهدای اقوام و مذاهب، پیش‌مرگان مسلمان کرد، مردم استان که با مقاومت زیاد ایستادگی کردند، است؛ این گنج‌ها باید شناسایی و برجسته شود و در طرح‌ریزی‌ها مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایمنا، دبیران قرارگاه‌های راهیان نور و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی کشور در این نشست با اعلام آمادگی برای برگزاری راهیان نور غرب و شمال‌غرب پیشنهاد، ظرفیت و رویکردهای خود را برای بهبود هر چه بیشتر برنامه ارائه کردند.

پس از پایان دوران دفاع مقدس، با تاکید ویژه رهبر معظم انقلاب و همت سازمان‌های فرهنگی سپاه پاسداران، ارتش و نیروهای مسلح کاروان‌های راهیان نور غرب متشکل از اقشار مختلف مردم رونق بسیاری گرفت. این اردوها در راستای آشنایی اقشار مردم با مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور و به منظور غنی‌سازی و تعمیق فرهنگ مقاومت و پایداری، برگزار می‌شود.

کد خبر 578861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.