اجرای طرح دوشنبه‌های جهادی در بازارهای روز کرج

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج از تداوم اجرای طرح دوشنبه‌های جهادی در بازارهای روز تحت پوشش این سازمان خبر داد و گفت: هر دوشنبه این طرح اجرا و بازار روزهای این کلان‌شهر ضدعفونی و شست‌وشو می‌شود.

حمید دانشی‌کهن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مهم‌ترین هدف در طرح جهادی خدمت‌رسانی و بهداشت بازارهای روز، پاسخ به نیازهای شهروندان و مراجعه‌کنندگان در محیطی بهداشتی و به دور از آلودگی‌های بصری است.

وی با بیان اینکه در اجرای طرح دوشنبه‌های جهادی ناظران بازارها حضور دارند، افزود: با توجه به اهمیت موضوع اجرای طرح خدمات‌رسانی، بهداشت و نگهداشت، نظارت دقیق بر اجرای روند شست‌وشو، نظافت و ضدعفونی کردن سطح بازارها همچنین اقدامات بهره‌برداران غرفه‌ها و نیروهای خدماتی ضرورت دارد، بر همین اساس لازم است تمام ناظران در روز اجرای طرح حاضر باشند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج تصریح کرد: طرح جهادی پاکسازی روزبازارها به‌صورت مستمر اجرا می‌شود و امیدواریم شهروندان با رضایت کامل در محیطی آرام و پاکیزه نسبت به تهیه مواد غذایی مورد نیاز خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح علاوه بر پاک‌سازی محیط بازارهای روز و ضدعفونی کردن محیط درونی و بیرونی آن، زمینه ارتباط مستقیم و صمیمی شهروندان با مسئولان مربوطه برای بیان مشکلات، کاستی‌ها و انتظارات خود از بازارروزها نیز مهیا شده است، خاطرنشان کرد: دوشنبه‌های خدمت‌رسانی و بهداشت از برنامه‌های هفتگی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی کرج است.

کد خبر 578851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.