تخفیف شرکت ریلی «رجا» به مناسبت دهه کرامت

شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا به مناسبت گرامیداشت ولادت با سعادت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) طرح ویژه «دهه کرامت» را با ارائه تخفیف و هدایای ویژه به مسافران اجرا می‌کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت «رجا»، علیرضا علی‌سلیمانی اظهار کرد: به مسافران با نام‌های مبارک «معصومه» و «رضا» که در بازه زمانی یازدهم تا بیست‌ویکم خردادماه فقط از طریق سایت رجا بلیت قطارهای رجا به مقصد شهر مقدس مشهد را خریداری کنند، ۲۰ درصد تخفیف اعطا می‌شود.

وی افزود: این تخفیفات، بدون نیاز به هیچ‌گونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت، به صورت خودکار و بدون محدودیت در مسیرهای منتهی به مشهد انجام می‌پذیرد.

سرپرست معاونت اجرایی رجا گفت: در این طرح به مسافران خردسال با اسامی مزین به نام «معصومه» که در تاریخ دهم تا یازدهم خردادماه و مسافران خردسال با اسامی مزین به نام «رضا» که در تاریخ بیست تا بیست‌ویکم خرداد ماه ۱۴۰۱ با قطارهای چهار و پنج ستاره شرکت رجا به مقصد مشهد مقدس سفر می‌کنند، بسته هدیه سرگرمی مذهبی اهدا می‌شود.

سلیمانی تصریح کرد: همچنین سامانه ارتباط با مشتریان شرکت حمل‌و نقل ریلی رجا از طریق تلفن ۱۵۳۹ به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخ‌گویی به هموطنان در اقصی نقاط کشور در خصوص اطلاعات مرتبط با سفر با قطار و دریافت پیشنهادها و انتقادهای آنان است.

کد خبر 578839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.