خرید کرکره برقی با بهترین کیفیت در تهران

خرید کرکره برقی پروسه طولانی دارد و باید کرکره های برقی دارای ویژگی هایی باشد که با نیاز افراد مطابقت داشته باشد.

کرکره برقی و درب شیشه‌ای اتوماتیک را می‌توان یکی از وسیله‌هایی دانست که باعث راحتی بیشتر افراد شده است. خرید کرکره برقی دغدغه کاربرانی است که به آسایش خود اهمیت ویژه ای دارند.

خرید کرکره برقی و داشتن کرکره یکی از کارهایی است که نشان دهنده پیشرفت انسان‌ها به سمت تکنولوژی است. این پیشرفت و احساس نیاز به خرید کرکره برقی و استفاده از آن باعث ساخت انواع کرکره شده است.

درب شیشه‌ای اتوماتیک بعد از کرکره برقی ساخته شد و به بازار وارد شد.

انواع کرکره‌های برقی

انواع کرکره‌های برقی و خرید کرکره برقی را می‌توان در دو نوع تعریف کرد؛ که بر اساس موتور و تیغه‌های کرکره است.

خرید کرکره برقی به انواع تیغه بستگی دارد. انواع تیغه را می‌توان آلومینیوم، گالوانیزه و پلی کربنات نام برد. معمولاً افراد برای خرید کرکره برقی، کرکره آلومینیوم را انتخاب می‌کنند و انها پر فروش ترین کرکره‌ها هستند.

خرید کرکره برقی به نوع دیگر آن نیز بستگی دارد. نوع دیگر کرکره‌های برقی را بر اساس موتور آن تعیین می‌کنند. موتورها در سه نوع ساختاری وجود دارد. توبولار، ساید و سانترال انواع ساختاری کرکره‌های برقی هستند.

خرید کرکره برقی از نوع موتور توبولار معمولاً برای مکان‌های کم تردد مانند فروشگاه‌هایی که تردد پایین دارند استفاده می‌شود.

خرید کرکره برقی از نوع دوم موتور ساید است که برای مکان‌هایی با تردد زیاد و بالا که دارای ابعاد فضایی بیشتر باشند، استفاده می‌شود.

نوع سوم برای خرید کرکره برقی به موتور سانترال مربوط می‌شود. موتور سانترال را برای مکان‌هایی که تردد زیادی دارند استفاده می‌کنند.

عوامل تاثیر گذار بر خرید کرکره برقی

نوع موتور

یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیر گذار بر خرید کرکره برقی نوع موتور آنها است.

موتور توبولار برای مکان‌هایی که تردد کم و ابعاد کوچکی دارند استفاده می‌شود. این کرکره‌ها قیمت مناسب‌تر و پایین‌تری به نسبت دارند. این نوع از کرکره‌ها، برق اضطراری ندارند و معمولاً در زمانی که برق قطع می‌شود از خلاص کن دستی آن استفاده می‌شود.

خرید کرکره برقی موتور توبولار یک خصوصیت دیگر دارد، توبولار فضای کمتری به نسبت بقیه کرکره‌های برقی اشغال می‌کند. همچنین توبولار به دو نوع کرکره سنگین صنعتی و سبک آن تقسیم می‌شود.

خرید کرکره برقی با بهترین کیفیت در تهران

خرید کرکره برقی از نوع موتور ساید که برای مکان‌هایی با تردد بسیار بالا و دارای ابعاد بزرگ‌تر استفاده می‌شود. این نوع کرکره‌ها دارای برق اضطراری در زمان قطعی برق هستند.

خرید کرکره برقی موتور ساید برای پارکینگ‌ها، سوله‌ها و مغازه‌ها است. تعمیر کردن این کرکره‌ها بدون دستکاری صورت می‌گیرد و زمان کمتری می‌برد. همچنین این کرکره‌ها فضای بیشتری را به نسبت توبولار اشغال می‌کند.

نوع تیغه

یکی از عوامل مهم در خرید کرکره برقی را نوع تیغه آن می‌توان گفت. جنس، نوع عایق آن و رنگ مهم‌ترین تعیین کننده‌های قیمت در خرید کرکره برقی و تیغه آن است. پر طرفداران ترین تیغه در خرید کرکره برقی پلی کربنات، آلومینیوم و فولار است.

اندازه و ابعاد

یکی دیگر از عوامل مهم در خرید کرکره برقی ابعاد، اندازه و سایز آن است. کاربرد کرکره در مکان‌های مختلف مانند اماکن تجاری، مسکونی، اداری و سایر مکان‌ها برای خرید کرکره برقی بسیار مهم است.

خرید کرکره برقی برای اماکن مختلف

· خرید کرکره برقی پارکینگ

· خرید کرکره برقی برای مغازه

· خرید کرکره برقی برای بالکن و یا پنجره

· خرید کرکره برقی برای سوله‌ها

خرید کرکره برقی برای پارکینگ

کرکره‌ها برای درب‌های اصلی پارکینگ‌ها و یا برای جلوگیری از وارد شدن افراد به عنوان در دوم مورد استفاده است.

برای استفاده و نصب کرکره‌های برقی برای در اصلی و یا دوم نوع موتور و تیغه زیاد مهم نیست. فقط باید بدانید اسفاده از کرکره‌ها با توجه به رنگ و موتور به نسبت ارزان‌تر از درهای آهنی است. همچنین این درها نصب سریع‌تری را دارند.

خرید کرکره برقی برای مغازه

درهای قدیمی که به صورت دستی بودند دیگر قابل استفاده نیستند و از کرکره‌های برقی و درب شیشه‌ای اتوماتیک بیشتر استفاده می‌شود.

خرید کرکره برقی با بهترین کیفیت در تهران

برای استفاده از کرکره‌های برقی و درب شیشه‌ای اتوماتیک برای مغازه‌ها باید به دو مورد توجه کرد: انتخاب تیغه و ظاهر آن، اندازه و ابعاد کرکره و هزینه‌ها.

انتخاب موتور مناسب بر اساس اندازه و ابعاد تیغه و فضای موجود برای نصب آن یکی از مهمترین موارد است.

خرید کرکره برقی برای بالکن و پنجره

کرکره‌های برقی و درب شیشه‌ای اتوماتیک برای حفاظت و ضد سرقت بودن بالکن و پنجره استفاده می‌شود. بالکن و پنجره در خانه‌ها و ویلاها رونق گرفته است و هر روز تقاضای افراد بیشتر می‌شود.

استفاده درب شیشه‌ای اتوماتیک و کرکره‌های برقی به نوعی برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی و راه‌های جلوگیری از نفوذ سارقین است و بسیار امنیت بالایی دارد.

درب شیشه‌ای اتوماتیک و کرکره برقی راه بسیار خوبی برای جلوگیری از عبور صدا، غبار و حرارت است و به نوعی باعث زیبایی نمای ساختمان می‌شود.

خرید کرکره برقی برای سوله‌ها

بسیاری از سوله‌ها در خارج از شهر قرار دارند که دارای باد شدید هستند. این بادها گرد و غبار را به همراه دارند. اگر در اجرای کرکره‌های برقی از تیغه‌های سبک استفاده شده باشد باد شدید به راحتی آن را تکان می‌دهد.

یکی از پر طرفدار ترین تیغه‌ها برای سوله تیغه کرکره‌های آلومینیومی و پلی کربنات است.

خرید کرکره برقی برای درب ضد سرقت

برای درب‌های ضد سرقت و درب‌های چوبی که به مقدار کافی ایمن نیستند یکی از روش‌های افزایش حفاظت و ایمن کردن، استفاده از کرکره‌های برقی است.

علت استفاده از درب شیشه‌ای اتوماتیک

معمولاً در بین افراد این تفکر وجود دارد که از درب شیشه‌ای اتوماتیک در اماکن مختلف نوعی تجمل گرایی است در صورتی که درب شیشه‌ای اتوماتیک فایده های بسیاری دارد.

استفاده از این درب‌ها امکان دسترسی راحت برای ورود و خروج را می‌دهد.

خرید کرکره برقی با بهترین کیفیت در تهران

برای افراد ناتوان و یا مسن استفاده از این درب‌ها بسیار مناسب است. برای استفاده از درب شیشه‌ای اتوماتیک شما به فعالیت و تلاش بدنی کمی نیاز دارید.

انواع درب شیشه‌ای اتوماتیک

· درب دو لنگه تلسکوپی

· درب دو لنگه کشویی

· درب تک لنگه کشویی

· درب شیشه‌ای نیم گرد

· درب شیشه‌ای تمام گرد

· درب چهار لنگه تلسکوپی

· درب شیشه‌ای گردان

· درب شیشه‌ای تاشو

مزایای استفاده از درب شیشه‌ای اتوماتیک و کرکره برقی

· امنیت بالای انها

· اقتصادی بودن

· استفاده راحت و اسان

· عایق صدا، حرارت و انرژی

· صرفه جویی در مصرف انرژی‌های برودتی و حرارتی به مقدار ۳۰ تا ۴۵ درصد در سال

· کنترل دمای فضا

· باعث ایجاد زیبایی نمای مکان

· قابلیت تنظیم و نصب راحت تر و سریع‌تر

· مناسب برای استفاده در بیشتر اماکن

امروزه استفاده از کرکره‌های برقی و درب شیشه‌ای اتوماتیک راهی بسیار خوب برای حفاظت و جاوگیری از عبور صدا و گرد و غبار است.

استفاده از این درب‌ها به زیبایی اماکن کمک می‌کند. ‌

کد خبر 578784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.