سرعت و سهولت در پرداخت تسهیلات دامدارکارت و سامانه بازارگاه

سرپرست بانک کشاورزی با اشاره به اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها برای حمایت از تولیدکنندگان و رونق واحدهای تولیدی دام و طیور، از همراهی و هماهنگی همه‌جانبه این بانک با وزارت جهاد کشاورزی در اجرای طرح مذکور خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی و همکاری‌های بین‌الملل بانک کشاورزی، مهدی رضایی در ارتباط تصویری با مدیریت‌های شعب این بانک در سراسر کشور، ضمن قدردانی از اهتمام کارکنان در اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، بر سرعت و سهولت در پرداخت تسهیلات به مشمولان این طرح تأکید کرد.

وی با اشاره به همراهی و هماهنگی همه‌جانبه بانک کشاورزی با وزارت جهاد کشاورزی در اجرای طرح یاد شده با هدف پرداخت تسهیلات ویژه و سرمایه در گردش به منظور رونق واحدهای تولیدی دام و طیور و تأمین امنیت غذایی کشور، از تأمین منابع مورد نیاز برای اجرای طرح خبر داد.

سرپرست بانک کشاورزی با اشاره به قابلیت‌های سامانه بازارگاه نهاده‌های کشاورزی و نقش آن در توزیع نهاده‌های مورد نیاز تولیدکنندگان تصریح کرد: با تلاش شبانه‌روزی کارکنان حوزه فناوری اطلاعات (IT) این بانک، سامانه بازارگاه همسو با سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی همواره در حال بهبود و به‌روزرسانی است.

رضایی در بخش پایانی سخنانش ضمن قدردانی مجدد از کارکنان توانمند این بانک در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی دام، طیور و آبزیان در قالب دامدارکارت، بر رفع موانع، تسهیل و تسریع در پرداخت این تسهیلات تأکید کرد.

به گزارش ایمنا، بانک کشاورزی هم‌سو با سیاست‌های دولت و با هدف رونق واحدهای تولیدی دام و طیور و کمک به تحکیم امنیت غذایی کشور، پرداخت تسهیلات با نرخ ۱۰ درصد را در دستور کار قرار داده است و به همین منظور تسهیلات سرمایه در گردش در قالب دامدارکارت و سامانه بازارگاه برای تأمین نهاده‌های مورد نیاز، با سهولت و سرعت بیشتری در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 578781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.