مالکان ساختمان فرسوده خود را ایمن‌سازی کنند

سرپرست شهرداری آستارا گفت: مالکان ساختمان‌های فرسوده و نیمه‌کاره به منظور جلوگیری از وقوع هرگونه حادثه ناگوار، هرچه سریع‌تر نسبت به ترمیم و ایمن‌سازی ساختمان خود اقدام کنند.

قاسم نوپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان، شهرداری آستارا از امروز اقدامات لازم برای شناسایی ساختمان فرسوده و نیمه‌کاره ناامن را آغاز کرده است.

وی افزود: در حال حاضر دو ساختمان نیمه‌کاره بلندمرتبه مقابل پارک معلم و حکیم نظامی غربی احداث شده است که مالکان ساختمان باید نسبت به ایمن‌سازی آن اقدام کنند.

سرپرست شهرداری آستارا خاطرنشان کرد: شهرداری با تشکیل کارگروهی از کارشناسان فنی، ساختمان‌های فرسوده و ناامن را در سطح شهر آستارا شناسایی می‌کند و به صورت کتبی به مالکان اخطار می‌دهد تا اقدامات لازم برای مقاوم‌سازی ساختمان را انجام دهند.‌

نوپور تاکید کرد: از مالکان ساختمان‌های فرسوده و نیمه‌کاره در محدوده شهری انتظار داریم به منظور جلوگیری از وقوع هرگونه حادثه ناگوار، هرچه سریع‌تر نسبت به ترمیم و ایمن‌سازی ساختمان اقدام کنند.

به گزارش ایمنا، شهر بندر مرزی آستارا با ۵۵ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 578759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.