آغاز فصل جدید برنامه‌های خانواده محور در باغ نور

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از آغاز فصل جدید برنامه‌های مرکز تخصصی خانواده با اجرای دو برنامه "لوبیای سحرآمیز" و "با همان" خبر داد.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید امامی، اظهار کرد: با توجه به اینکه فرزندان و همسران دو رکن اساسی هر خانواده هستند، برنامه لوبیای سحرآمیز با محوریت تربیت فرزند و با همکاری اداره رویدادهای معاونت اجتماعی، خانه کودک و فرهنگسرای پرسش و برنامه "با همان" نیز با محوریت روابط همسران در مرکز تخصصی خانواده و با همکاری اداره رویدادهای معاونت اجتماعی طراحی شده است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های "لوبیای سحر آمیز" و "با همان" ویژه جامعه هدفی به وسعت بیش از ۷۰۰ هزار خانوار اصفهانی طراحی شده است که به صورت هفتگی هر سه‌شنبه و چهارشنبه از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۳ در باغ نور برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، جلسه اول برنامه لوبیای سحرآمیز با موضوع "با فرزند لجباز و ناسازگارم چه کنم" روز دهم خردادماه و جلسه دوم برنامه «باهمان» با موضوع "همسرم قدردان زحماتم نیست، چه کنم" روز یازدهم خردادماه با حضور "سیما فردوسی" ویژه عموم به صورت آزاد و رایگان برگزار می‌شود.

کد خبر 578711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.