خیابان بهشت به‌زودی تکمیل می‌شود

مدیرعامل سازمان عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: عملیات احداث خیابان بهشت با صرف اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال ابتدای فصل تابستان به پایان می‌رسد.

مجید طرفه‌تابان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پروژه خیابان بهشت در محدوده منطقه ۹ شهرداری اصفهان (حدفاصل خیابان کهندژ و خیابان آتشگاه) با محوریت کاهش ترافیک خیابان‌های قدس، نبوی‌منش و کهندژ همچنین ساماندهی محور ناایمن قبلی در حال احداث است.

وی با بیان اینکه طول پروژه خیابان بهشت ۷۳۰ متر است که طرح اصلی آن با دو باند شرقی و غربی، خیابان کهندژ را به خیابان آتشگاه متصل می‌کند، افزود: در حال حاضر طبق آزادسازی‌ها و وضعیت موجود، باند غربی طرح اصلی خیابان به همراه جدول‌کاری انجام شده و باند شرقی آن نیز در حال احداث است.

مدیرعامل سازمان عمران شهری شهرداری اصفهان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه خیابان بهشت از دی‌ماه سال گذشته، خاطرنشان کرد: مدت پیمان پروژه پنج ماه است که با صرف اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال ابتدای فصل تابستان به پایان می‌رسد.

وی تصریح کرد: با توجه به محل قرارگیری پروژه خیابان بهشت در نقطه پرترافیک خیابان کهندژ و آتشگاه، اجرای آن می‌تواند تأثیر قابل توجهی در جریان ترافیکی نقطه‌ای، شهری و اثرگذاری هدفمند در دسترسی آسان اهالی منطقه به خیابان‌های اطراف داشته باشد.

کد خبر 578705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.