بهره‌برداری از ۵ بوستان حاشیه‌ای در رفسنجان

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان از تکمیل و بهره‌برداری از پنج بوستان حاشیه‌ای در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اجرای طرح‌های محله‌ای از اولویت‌های مدیریت شهری جدید است. در این میان بوستان‌ها به واسطه ارتقای کیفیت محیط شهری، افزایش سرانه فضای سبز و زمینه‌سازی برای افزایش تعاملات اجتماعی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و ساخت آنها به خصوص در مناطق کم‌برخوردار در دستور کار شهرداری‌ها از جمله شهرداری رفسنجان قرار دارد.

سید علی پورباقری در این خصوص اظهار کرد: تسریع در روند اجرای عملیات عمرانی بوستان‌های حاشیه‌ای در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

وی افزود: عملیات اجرایی بوستان حاشیه‌ای بلوار زیتون با اعتبار هشت میلیارد ریال و به مساحت ۶۵۰۰ مترمربع از مردادماه سال گذشته آغاز شد که این پروژه تاکنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون شهرساری و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان خاطرنشان کرد: احداث بوستان حاشیه‌ای بلوار خلیج فارس ضلع شمال غربی شهرک شهید زینلی بیش از ۹۰ درصد پیشرفت دارد و بزودی به اتمام می‌رسد.

پورباقری ادامه داد: بوستان حاشیه‌ای بلوار بعثت ساحلی حدفاصل کلانتری تا میدان آیت الله هاشمیان (ره) نیز به مساحت ۱۱ هزار مترمربع در حال انجام است که تاکنون بیش از ۷۵ درصد پیشرفت داشته است.

وی تاکید کرد: بوستان حاشیه‌ای حدفاصل جایگاه CNG تا میدان آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره) نیز با مساحت ۱۱ هزار مترمربع با پیشرفت بیش از ۸۵ درصدی در حال احداث است.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان به احداث فضای سبز حاشیه‌ای پیاده‌روی ضلع شرق ورودی از سمت کرمان اشاره کرد و گفت: این فضای سبز بیش‌از ۴۰۰۰ مترمربع مساحت دارد و تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

کد خبر 578693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.