کشف بیش از ۱۰ هزار قلم لوازم خانگی احتکار شده در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف بیش از ۱۰ هزار قلم لوازم خانگی ایرانی به ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال که در یک انبار احتکار شده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار محمدرضا میرحیدری اظهار کرد: در ادامه اقدامات مقابله با محتکران کالاهای اساسی و موردنیاز مردم، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با رصد هوشمندانه خود از دپوی لوازم خانگی ایرانی در یکی از انبارهای حاشیه شهر اصفهان مطلع شدند و بلافاصله موضوع مورد پیگیری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران پس از کسب اطلاعات لازم و هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت از انبار مذکور بازدید کردند، افزود: در این عملیات ۱۰ هزار و ۹۱۵ قلم لوازم خانگی ایرانی شامل یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و جاروبرقی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش لوازم خانگی مکشوفه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۱۱۰ میلیارد ریال است، ادامه داد: با توجه به اینکه مشخصات انبار مذکور در سامانه جامع انبارها به ثبت نرسیده و موجودی آن نیز اعلام نشده بود، جرم احتکار کالا محرز و نسبت به پلمب انبار اقدام شد.

وی با اشاره به دستگیری مالک کالاهای مذکور و تحویل وی به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: پلیس همیشه به شکل هوشمندانه تحرکات بازار و فعالان اقتصادی را رصد می‌کند و اجازه نخواهد داد عده‌ای از افراد سودجو و فرصت‌طلب با سوءاستفاده از شرایط اقتصادی کشور، کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم را احتکار و در زندگی مردم اختلال ایجاد کنند.

کد خبر 578678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.