ضرورت استفاده از ظرفیت گردشگری شهر صدرا

سخنگوی شورای اسلامی شهر صدرا گفت: استفاده از ظرفیت گردشگری در شهر صدرا و حمایت از سرمایه‌گذاران در این بخش نیازمند توجه ویژه است که نتیجه آن موجب کسب درآمد، اشتغال‌زایی و توسعه شهر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ساخت‌وسازهای غیرمجاز در باغ شهرها مشکلاتی زیادی را ایجاد می‌کند و برای رفع این مسائل باید برنامه‌ریزی و مدیریت درست وجود داشته باشد. شورای اسلامی شهر صدرا در این زمینه موضوعاتی را مطرح کرده است.

مهدی کشاورزی نیز در این خصوص اظهار کرد: تاکنون مدیریت خوبی در خصوص استفاده از ظرفیت گردشگری شهر صدرا شکل نگرفته است و مشکلات زیادی برای باغ شهرها به وجود آمده است.

وی با قدردانی از نگاه مثبت استاندار فارس نسبت به ساماندهی باغ‌شهرها و دستور صادر شده برای آماده‌سازی طرح جامع برای باغ‌شهرها شهر صدرا، ادامه داد: انتظار داریم مسئولان بلندپایه دولت در استان، به‌زودی مشکلات باغ‌شهر نظیر مجموعه اهل بیت (ع)، پارسیان، بهاران و قصر سبز را برطرف کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر صدرا گفت: وجود ساخت‌وسازهای غیرمجاز مشکلاتی در حوزه شهرسازی، دفع آب‌های سطحی و فاضلاب در این محدود به وجود آورده است.

وی افزود: استفاده از ظرفیت گردشگری در شهر صدرا و حمایت از سرمایه‌گذاران در این بخش نیازمند توجه ویژه است که نتیجه آن موجب کسب درآمد، اشتغالزایی و توسعه شهر خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌های شورای اسلامی شهر صدرا تصریح کرد: شورای ششم تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات پیش رو باغ‌شهرها با کمک مسئولان استانی و کشوری به‌کار گرفته است.

کد خبر 578623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.