قرارگاه‌های فرهنگ جهاد و شهادت در گلزارهای شهدا ایجاد می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: ایجاد قرارگاه‌های فرهنگ جهاد و شهادت در گلزار شهدای مراکز استان و شهرهای بزرگ، ایجاد خانه فرهنگ ایثار و مقاومت و صدور مجوز بیمارستان ۲۵ آبان از اقدامات بنیاد شهید در راستای تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، مسعود احمدی‌نیا در اولین نشست فصلی مدیران ستادی و شهرستانی بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر اینکه سمت و سوی حرکت و سیاست‌های بنیاد همواره در راستای منویات مقام معظم رهبری بوده و هست، اظهار کرد: حفظ کرامت و شأن ایثارگران، خانواده معظم شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت‌های اصلی بنیاد شهید است.

وی افزود: ایجاد قرارگاه‌های فرهنگ جهاد و شهادت در گلزار شهدای مراکز استان و شهرهای بزرگ، ایجاد خانه فرهنگ ایثار و مقاومت و صدور مجوز بیمارستان ۲۵ آبان از دیگر اقدامات بنیاد در راستای تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: موضوع کرامت و ارزشمندی انسان، موضوعی بسیار مهم و برخوردار از جایگاهی رفیع است؛ آدمی خلیفه خدا در زمین و عهده‌دار شکوفاسازی امانت‌هایی است که در نهان‌خانه ضمیرش جای دارد.

آیت‌الله سیدابوالحسن مهدوی با اشاره به آیه ۹ سوره مبارکه «حشر» افزود: ایثار تقدم نیاز غیر به نیاز خود است؛ ایمان در حد یقین ایثارگران به خداوند همان گوهر گران‌بهایی است که موجب گذشت آنها از جان شیرین خود که بالاترین حد ایثار است، شد.

کد خبر 578600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.