بند جالب قرارداد هازارد به نفع چلسی

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای جالبی را پوشش‌ داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _دوشنبه، خردادماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی اکسپرس:

* اریک تن‌هاخ ۱۲۰ میلیون پوند برای خرج کردن در تیم منچستریونایتد در این تابستان خواهد داشت، اما می‌تواند با حذف بازیکنانی مانند آنتونی مارسیال، اریک بیلی و آرون وان بیساکا، این مبلغ را افزایش دهد.

* ورود ایوان پریسیچ به تاتنهام می‌تواند پایان دوران استیون برگوین در شمال لندن باشد، اگرچه انتقال به آژاکس اکنون ممکن است با وجود اریک تن‌هاخ که هوادار او است و به منچستریونایتد رفته است، از بین برود.

* کریستوفر انکونکو، ستاره لایپزیگ می‌گوید که می‌تواند در این باشگاه بوندسلیگایی بماند اما اعتراف کرده است که تبدیل شدن به بازیکن پاری سن ژرمن برای او یک رؤیا است.

تایمز:

* لیورپول برای فروش سادیو مانه عجله نخواهد کرد و در صورتی که مهاجم رسماً درخواست جدایی کند، مبلغی بیش از ۲۵ میلیون پوند طلب خواهد کرد.

سان:

* امیدهای آرسنال و نیوکاسل یونایتد برای جذب فابیان رویز، هافبک ناپولی پس از رد پیشنهاد قرارداد جدید با ناپولی از سوی این بازیکن، چندین برابر شده است.

* اورلین چوآمنی فرانسوی فاش کرد که هر دو تیم رئال مادرید و لیورپول را دوست دارد. در حال حاضر رقابت برای جذب هافبک موناکو داغ شده است.

* بنفیکا مشتاق به خدمت گرفتن برند لنو، دروازه‌بان آرسنال است، اما بحث‌ها در مورد ارزش ناچیز ۸.۵ میلیون پوندی این ملی پوش آلمانی توسط تیم لیگ برتری، ادامه دارد.

بند جالب قرارداد هازارد به نفع چلسی

* بارسلونا برای جذب رافینیا مهاجم لیدز با قیمت ۴۰ میلیون پوند با کار سخت‌تری روبروست چرا که اکنون سران ورزشگاه الند رود از سقوط به دسته پایین‌تر نجات یافته‌اند.

* یوونتوس به آن خل دی ماریا پیشنهاد قراردادی یک ساله داده است تا به صورت رایگان از پاری سن ژرمن به آنها ملحق شود.

* لیدز یونایتد امیدوار است با جذب لوئیس اوبراین با مبلغی حدود ۱۰ میلیون پوند از شکست هادرسفیلد در رسیدن به لیگ برتر منتفع شود، اما سران تیم هادرسفیلد سعی دارند قرارداد جدیدی را به او پیشنهاد دهند.

* رئال سوسیداد عدنان یانوزای وینگر سابق منچستریونایتد و ناچو مونرئال مدافع آرسنال را به عنوان بازیکن آزاد در بازار قرار داد.

* لستر آماده مبارزه با اورتون و دیگر رقبای لیگ برتر برای جذب جیمز گارنر، هافبک منچستریونایتد است تا با به خدمت گرفتن او، ترکیبش را تقویت کند.

* کوئینز پارک رنجرز آخرین باشگاهی است که مایکل بیل، دستیار سرمربی استون ویلا را برای پست مدیریتی خود انتخاب کرده است و دست راست استیون جرارد نیز توسط بلکبرن وسوسه شده است.

دیلی استار:

* دنیل گارنر، یک گلف باز حرفه‌ای، پس از اینکه در جریان بازی وستهام در لیگ اروپا مقصر شناخته شد، با حکم محرومیت سه ساله از ورود به ورزشگاه‌ها روبه‌رو شده است.

دیلی میل:

* چلسی زمانی که رئال مادرید ادن هازارد قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد، مبلغ ۱۵ میلیون پوند به دست آورد، با وجود اینکه بازیکن سابق آنها، که انتقالش به اسپانیا شامل بند قرارداد بود، به دلیل مصدومیت تنها ۸۳ دقیقه در طول رقابت‌ها بازی کرد.

* پائو تورس، مدافع میانی ویارئال، اصرار دارد که تنها پیشنهاد قراردادی که دریافت کرده، از سوی باشگاه فعلی‌اش بوده است، زیرا شایعات در میان گزارش‌هایی که ای جنت او قبل از انتقال به منچستریونایتد به بریتانیا آمده است، به گوش می‌رسد.
دیلی میرر:

* طبق گزارش‌ها در ایتالیا، روملو لوکاکو در تلاش برای جدایی از چلسی است و برای این کار، ای‌جنت خود را اخراج کرده است.

بند جالب قرارداد هازارد به نفع چلسی

* جیسون مک‌آتیر، هافبک سابق لیورپول می‌گوید در صحنه‌های درگیری فینال لیگ قهرمانان در پاریس، از همسرش دزدی شد و پسرش مورد حمله قرار گرفت.

* لیورپول با فروش مدافعان نات فیلیپس و نکو ویلیامز در تابستان امسال به دنبال افزایش ۳۰ میلیون پوندی خزانه نقل و انتقالات خود است.

دیلی تلگراف:

* کیت هکت داور سابق انگلیسی معتقد نیست که جان ماس مرد مناسبی برای ریاست بر کمیته داوران لیگ برتر در فصل آینده است ولی عملکرد او در فینال پلی‌آف چمپیونشیپ را "صراحتاً ضعیف" توصیف کرد.

دیلی رکورد:

* دوران آرون رمزی در یوونتوس ممکن است به پایان برسد و گزارش‌ها در ایتالیا ادعا می‌کنند که این باشگاه سری آ حتی ممکن است مبلغ باقیمانده قرارداد او را بپردازد تا به این هافبک بوسنیایی تبدیل به بازیکن آزاد شود.

سان اسکاتلند:

* طبق گزارش‌ها، آبردین با شرایطی موافقت کرده است تا یلبر رمضانی، هافبک ملی‌پوش آلبانی را به اولین خرید تابستانی خود تبدیل کند.

* به گفته استیون نایسمیت، سرمربی تیم ملی فوتبال اسکاتلند، به ناتان پترسون دو روز فرصت خواهد داشت تا آمادگی خود را برای حضور در ترکیب تیم استیو کلارک برای بازی نیمه نهایی پلی‌آف جام جهانی ۲۰۲۲ اسکاتلند مقابل اوکراین، به دست آورد.

* باشگاه هیبز اسکاتلند برای کول استاکتون، مهاجم سابق هارتز، پیشنهاد جالبی ارائه کرده که باعث شوک در لیگ این کشور شده است.

* آبردین یک میلیون پوند به عنوان بخشی از انتقال اسکات مک کنا به ناتینگهام فارست پس از صعودشان به لیگ برتر پرداخت خواهد کرد.

کد خبر 578591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.