مودریچ در مادرید بازنشسته می‌شود!

قرارداد فعلی هافبک کروات در ماه آینده به پایان می رسد، اما او قرار است به پیشنهادات جدید برای ماندن در سانتیاگو برنابئو پاسخ مثبت بدهد

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسانه‌های مختلفی تأیید می‌کنند که لوکا مودریچ پس از کسب پنجمین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، قرارداد خود را با رئال مادرید تمدید خواهد کرد.

مودریچ تا به امروز، ۹ فصل را در مادرید سپری کرده است که در آخرین فصل او سه جام دیگر را به رزومه کاری درخشان خود اضافه کرد.

لوس بلانکوس‌ها با کسب چهاردهمین جام اروپایی خود با برتری مقابل لیورپول، موفقیت‌های سوپرکاپ اسپانیا و لالیگا را ادامه دادند و اکنون مودریچ آماده است تا تعهد خود را به غول‌های اسپانیایی نشان دهد.

مودریچ از تاریخ ۳۰ ژوئن بازیکن آزاد می‌شود، اما مسئولان باشگاه مادریدی آماده اند تا شرایط جدیدی به هافبک کروات پیشنهاد بدهد و او را تا پایان فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ در سانتیاگو برنابئو نگه دارد. این بازیکن ۳۶ ساله پس از رقم زدن یک فصل درخشان دیگر که با ثبت ۳ گل و ۱۲ پاس گل در ۴۵ بازی در تمام رقابت‌ها همراه بود، هیئت مدیره را متقاعد کرد که خدمات ارزشمندی برای ارائه کردن دارد.

می‌توان خوشبین بود که سران مادرید همچنین در صورتی که مودریچ بتواند همان استانداردهای استثنایی را در فصل بعدی حفظ کند، تمدید قرارداد تا سال ۲۰۲۴ را در نظر بگیرند. مطمئناً هیچ خطری وجود ندارد که مودریچ به میل خود از برنابئو خارج شود، زیرا این کروات قبلاً به صراحت گفته است که می‌خواهد در پایتخت اسپانیا بازنشسته شود.

او پس از برنده شدن جایزه "مار کا لیند" در اوایل این ماه گفت: "امیدوارم بتوانم در مادرید بازنشسته شوم. مادرید خانه من است. من در باشگاه، در شهر، بسیار خوشحالم مردم من را دوست دارند. خانواده‌ام نیز بسیار خوشحال هستند، بنابراین امیدوارم سال‌های بیشتری ادامه دهم و امیدوارم کارم را در اینجا به پایان برسانم."

مودریچ از زمان حضورش از تاتنهام در سال ۲۰۱۲، مجموعاً ۴۶۲ بازی برای رئال انجام داده و ۱۹ جام بزرگ را به دست آورده است. این هافبک کهنه کار در سال ۲۰۱۸ نیز توپ طلا را از آن خود کرد و به نظر می‌رسد همچنان در میانه زمین برای تیم کارلو آنچلوتی بدرخشد.

کد خبر 578547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.