پایان حسرت ۲۳ ساله ناتینگهام فارست!

تیم فوتبال ناتینگهام فارست با شکست دادن هادرزفیلد در دو بازی رفت‌ و برگشت؛ پس از چندین سال به سطح اول فوتبال انگلیس برگشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناتینگهام فارست پس از شکست دادن هادرزفیلد تاون در فینال پلی آف قهرمانی چمپیونشیپ در ومبلی به غیبت دو دهه‌ای خود در لیگ برتر فوتبال انگلیس پایان داد تا جایگاه خود را در لیگ برتر فصل آینده بدست آورد.

شاگردان استیو کوپر مقابل مهاجم‌های تیم کارلوس کوربران دوام آوردند تا به غیبت ۲۳ ساله آن هم در مقابل جمعیت پر سر و صدا در شمال لندن پایان بدهند و برای این مهم، گل به خودی لوی کولویل مدافع هادرسفیلد که به صورت قرضی از چلسی برای این تیم بازی می‌کند، تعیین کننده بود.

با این حال، ناتینگهام فارست شانس خود را برای رسیدن به رویایش، امتحان کرد، آن هم زمانی که در ضربات پنالتی، هادرزفیلد دو ضربه پشت سر هم را از دست داد، در حالی که دروازبان این تیم، "بریس سامبا" در اواخر بازی، با مصدومیت رو به رو شد.

با کسب تنها یک امتیاز از هفت بازی اول خود تحت هدایت کریس هیوتون، ایده صعود به لیگ برتر، که از آغاز هزاره جدید وجود نداشت، برای هواداران فارست "خیالی" به نظر می‌رسید. تحت هدایت کوپر، آنها یک چرخش قابل توجه را رقم زدند و در ۳۹ مسابقه باقیمانده خود به همان اندازه که شکست دادند، شکست خوردند تا در جدول امسال چمپیونشیپ به مقام چشمگیر چهارمی دست پیدا کنند و به سطح اول فوتبال انگلیس باز گردند.

کد خبر 578544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.