مقصد سادیو مانه پس از ترک لیورپول مشخص شد

ملی پوش سنگالی قرارداد خود را با لیورپول تمدید نخواهد کرد، قراردادی که تابستان آینده به پایان می رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سادیو مانه قرار است تابستان امسال لیورپول را از تمایل خود برای ترک این باشگاه مطلع کند، گفته می‌شود بایرن مونیخ در رقابت برای جذب ستاره سنگالی پیشتاز است.

طبق اعلام رسانه‌ها، این بازیکن ۳۰ ساله برای یک چالش جدید آماده است زیرا شش سال گذشته را در مرسی ساید گذرانده است و قبل از فینال لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرده بود که اعلام نظرش در خصوص آینده‌اش قریب‌الوقوع است.

مانه پس از شکست یک بر صفر شب گذشته لیورپول مقابل رئال مادرید در پاریس، همانطور که وعده داده بود، با رسانه‌ها صحبت نکرد، اما منابع گفته‌اند که به احتمال زیاد او آن فیلد را ترک خواهد کرد و بایرن کاندیدای اصلی برای امضای قرارداد با او است.

وضعیت مانه و لیورپول چگونه است؟

مانه مانند محمد صلاح و روبرتو فیرمینو در آستانه ورود به آخرین سال قراردادش با لیورپول است و مدتی پیش مذاکرات بر سر یک قرارداد جدید متوقف شد. قرمزها رابطه خوبی با نماینده این بازیکن یعنی بیورن بزمر دارند و قصد داشتند در پایان فصل درباره آینده مانه مذاکراتی انجام دهند. با این حال، گزارش‌های زیادی وجود دارد در مورد علاقه بایرن، و دیدار نماینده مهاجم لیورپول و حسن صالحامیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه آلمانی، در آن فیلد که نتیجه خوبی نداشته است.

منابع باشگاهی از تایم انتشار چنین گزارش‌هایی ناامید شده‌اند، زیرا لیورپول به دنبال کسب جام‌های بیشتر در جبهه‌های مختلف بود. فرم مانه عالی بوده است، اما این گمانه زنی‌ها به عنوان یک حواس پرتی ناخواسته در نظر گرفته شد، به طوری که یورگن کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی فینال پیش از لیگ قهرمانان اروپا از بایرن انتقاد کرد.

مانه چقدر به بایرن مونیخ نزدیک است؟

درحال حاضر هیچ پیشنهاد رسمی از قهرمان بوندسلیگا وجود ندارد و منابع لیورپول اصرار دارند که هر مبلغی برای مانه بیش از رقم ۳۰ میلیون یورویی (۲۵ میلیون پوند / ۳۲ میلیون دلار) باشد آن را قبول می‌کنند. لیورپول همچنین می‌خواهد قبل از فروش، یک جانشین برای مانه داشته باشد و مانه علی‌رغم خرید لوئیز دیاز از پورتو در ژانویه، مهره اصلی تیم باقی بماند.

مانه در تمام رقابت‌ها در این فصل ۲۲ گل به ثمر رساند، که فرم او به ویژه پس از بازگشت از جام ملت‌های آفریقا، جایی که به سنگال کمک کرده بود تا در کامرون قهرمان شود، فوق‌العاده بود.

خبر خروج احتمالی مانه طبیعتاً هواداران را نگران خواهد کرد، حتی با وجود اینکه هفته گذشته صلاح مصری اعلام کرد که "مطمئناً" برای یک سال دیگر در باشگاه خواهد ماند، با این حال، نگرانی‌ها در مورد آینده نزدیک صلاح برطرف شد.

تأثیر مانه از زمان انتقالش از ساوتهمپتون در سال ۲۰۱۶ بسیار زیاد بوده است. او در ۲۶۸ بازی برای قرمزها ۱۲۰ گل به ثمر رسانده است، در هر پستی در خط حمله بازی کرده و تمام افتخارات باشگاهی موجود از آن زمان را به دست آورده است. لیورپول در حال حاضر ساختن آینده تیمش را با جذب دیاز آغاز کرده است، کسی که زندگی خود را در مرسی ساید شروع کرده است، اما لیورپول اگر بخواهد جای خالی باقی مانده ناشی از خروج مانه را در آینده پر کند، باید یک خرید درخشان دیگر انجام دهد.

کد خبر 578489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.