مزایا و معایب ایمپلنت فوری از نظر متخصص ایمپلنت

بهترین روش برای جایگزین کردن دندان‌های از دست رفته، استفاده از روش درمانی ایمپلنت است.

ایمپلنت انواع مختلفی دارد که متخصص ایمپلنت آن را به روش‌های مختلفی می‌تواند در دهان فرد بکارد. یکی از روش‌هایی که این روزها مورد توجه افراد قرار گرفته است، کاشت یا ایمپلنت دندان یک روزه یا ایمپلنت فوری است. در این مقاله نظر بهترین متخصص ایمپلنت تهران را جویا شدیم و مزایای این روش را بررسی کرده‌ایم.

اگر شما هم به دنبال انجام دادن این روش هستید در خواندن این مقاله با ما همراه باشید تا با آگاهی کامل تصمیم بگیرید.

ایمپلنت فوری چگونه است؟

کاشت دندان یا ایمپلنت روشی با درصد موفقیت بسیار بالا اما طول درمان طولانی است. پروسه درمان ممکن است از ۳ ماه تا ۱۲ ماه طول بکشد. و این مدت زمان می‌تواند برای خیلی از افراد حوصله سر بر باشد. اگر نیازمند ایمپلنت دندان‌های جلو باشید، این روش کاشت زیاد جالب نیست چرا که روی ظاهر افراد تأثیر منفی می‌گذارد.

اما با پیشرفت علم و تکنولوژی در زمینه پزشکی و دندانپزشکی، روش جدیدی ابداع شده است که می‌تواند برای افرادی که از پروسه درمان طولانی خسته می‌شوند یا نیاز به ایمپلنت دندان جلو دارند بسیار مناسب باشد. ایمپلنت فوری به این صورت است که بلافاصله بعد از کشیدن دندان یک پایه، جای خالی دندان قرار می‌گیرد. این روش هم مانند تمام روش‌های دیگر ایمپلنت است، تنها به دلیل زمان کوتاه درمان و مراجعات کمتر بیمار به این روش، ایمپلنت فوری گفته می‌شود.

مزایای ایمپلنت فوری چیست؟

این روش ایمپلنت هم برای بیمار و هم متخصص ایمپلنت عالی به نظر می‌رسد. برخی از مزایای این روش:

  • طول درمان بسیار کوتاه‌تر است. نسبت به روش‌های قدیمی ایمپلنت، متخصص ایمپلنت زمان کمتری برای پروسه کاشت می‌گذارد و بیمار هم مدت زمان ۱۲ ماهه را برای کاشت دندان تحمل نمی‌کند.
  • بیمار در این روش ظاهر بهتری دارد. شما فکر کنید که بخواهید یک دندان جلویی‌تان را به روش قدیمی ایمپلنت کنید. تا ۱۲ ماه دندان جلویی شما باید خالی باشد که این می‌تواند روی ظاهر و اعتماد به نفس شما تأثیر منفی بگذارد.
  • بیمار مراجعات کمتری به دندانپزشکی دارد و این می‌تواند حس رضایت او را افزایش دهد.
  • عوارض این نوع ایمپلنت بسیار کمتر از روش‌های دیگر است.

مزایا و معایب ایمپلنت فوری از نظر متخصص ایمپلنت

نکات مهم قبل از انجام ایمپلنت فوری

با توجه به اینکه این روش، مزایای زیادی دارد، اما متخصص ایمپلنت نکات زیر را مطرح کرده‌اند که قبل از انجام ایمپلنت به این روش باید آنها را در نظر بگیرید:

۱. هر بیماری مناسب این روش نیست و تشخیص آن برعهده متخصص ایمپلنت است.

۲. تراکم استخوانی بیمار بسیار مهم است. افرادی که دارای پوکی استخوان هستند نمی‌توانند از این روش استفاده کنند.

۳. بیمار باید تا جوش خوردن کامل پایه‌های ایمپلنت باید بسیار مراقب و توصیه‌های متخصص ایمپلنت را جدی بگیرد.

انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت در تهران

مسلماً برای کاشت و ایمپلنت دندان متخصصین زیادی وجود دارد که می‌تواند این کار را برای شما انجام دهد. اما نکته‌ای که باید هنگام انتخاب متخصص ایمپلنت رعایت کنید این است که باید شخص موردنظرتان از تخصص و تجربه بالایی برخوردار باشد. متخصص ایمپلنت به بهترین روش که کمترین عوارض را تجربه کنید این کار را برای شما انجام می‌دهد. اگر کاندیدای مناسبی برای ایمپلنت فوری نباشید به شما خواهد گفت و از برندهای معتبر ایمپلنت استفاده می‌کند.

یکی از بهترین کلینیک‌های دندانپزشکی در تهران کلینیک سیمادنت است که دارای بهترین متخصص ایمپلنت و ارتودنسی است و می‌تواند تخصصی‌ترین خدمات دندانپزشکی را با بهترین کیفیت به شما ارائه کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با این کلینیک یا رزرو وقت آنلاین می‌توانید به سایت سیمادنت کلینیک ( https://simadentclinic.com) مراجعه نمائید.

کد خبر 578484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.