مسئولان استانی با کاشان مهربان باشند

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان از مسئولان استانی خواست تا کاشان را کوچک نشمرده و با این منطقه با پیشینه درخشان تاریخی مهربان باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی هاشمی طاهری در شست و دومین جلسه شورای شهر کاشان اظهار کرد: مسئولان استان اصفهان شأن کاشان را حفظ کرده و با این شهر با پیشینه درخشان تاریخی و فرهنگی مهربان باشند.

وی افزود: شرکت نکردن مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در معارفه و تکریم رئیس آموزش و پرورش کاشان کاری بسیار ناپسند و دور از شأن و جایگاه این منطقه است.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان رفتار مدیران استانی را با کاشان غیر محترمانه و نگران کننده دانست و از استاندار اصفهان که فردی انقلابی و جهادی است خواست تا به این وضع رسیدگی کند.

هاشمی طاهری گفت: مدیر کلی که به خود زحمت ندهد برای تکریم و معارفه مدیرش بیاید بی احترامی بسیار به تمام مردم و اداره آموزش و پرورش کرده است.

وی ادامه داد: کاشان از مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان بسیار گله‌مند است و این کار وی را هرگز فراموش نمی‌کند.

رئیس شورای شهر کاشان با اشاره به مرتفع نشدن مشکل ۱۱۸ کاشان، خاطرنشان کرد: مشکل ۱۱۸ کاشان و پاسخگو نبودن اپراتور نیز همچنان لاینحل باقی مانده و متأسفانه مدیر کل مخابرات در این خصوص پاسخگوی نیاز مردم کاشان نیست که امیدواریم با درایت استاندار این مشکلات برطرف و به بزرگترین شهر استان توجه ویژه شود.

کد خبر 578482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.