لزوم مدیریت نقاط حادثه‌خیز در بحران/ گز نیازمند ۱۰ دستگاه اتوبوس‌شهری

لزوم مدیریت نقاط حادثه‌خیز شهر در زمان بحران، رسانه ای شدن اخطار به ساختمان‌های ناایمن، اعضای شوراها مخاطب فرمایشات رهبری، برخورد قاطع قوه قضائیه با عاملان متروپل، نصب پل مکانیزه مقابل نمایشگاه مشهد، احداث مسجد و مدرسه در قم و گز نیازمند ۱۰ دستگاه اتوبوس شهری را در این بسته خبری پارلمان بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لزوم مدیریت نقاط حادثه‌خیز شهر در زمان بحران، اخطار به ساختمان‌های ناایمن رسانه‌ای شود، اعضای شوراها نیز مخاطب فرمایشات رهبری، لزوم برخورد قاطع قوه قضائیه با عاملان متروپل، نصب کامل پل مکانیزه در تابستان امسال مقابل نمایشگاه بین‌المللی مشهد، نگاه ما به رفع مشکلات اصفهان متعصبانه نیست، تأمین ایمنی شهر با همکاری تمام دستگاه‌های مسئول، تسهیل شرایط احداث مسجد و مدرسه در محله‌های قم، اهمیت تهیه طرح تفصیلی باید براساس استاندارد سرانه‌ها، نمایشگاه دائمی؛ مکانی برای بهتر دیده شدن دانش‌بنیان‌ها و گز نیازمند ۱۰ دستگاه اتوبوس شهری را در این بسته خبری پارلمان مرور می‌کنیم.

اعضای شوراها نیز مخاطب فرمایشات رهبری هستند / حفظ آبروی افراد یک تکلیف شرعی است

محمد نورصالحی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با مروری بر بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس بر مهمترین نکاتی که می‌تواند خطاب به شورای اسلامی شهر نیز باشد، تأکید کرد.

لزوم مدیریت نقاط حادثه‌خیز شهر در زمان بحران

احمد شریعتی عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نباید اجازه دهیم اتفاقی در شهر بیفتد و بعد برای آن عزاداری کنیم، باید مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در مدیریت نقاط حادثه‌خیز و بحرانی شهر به‌طور جدی عمل کند.

لزوم برخورد قاطع قوه قضائیه با عاملان متروپل

مجید تجملیان عضو شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه شهرداری و دادستانی با تخلفات ساختمانی یزد برخورد قاطع کنند، از قوه قضائیه خواست برخورد با عاملان حادثه متروپل بسیار سنگین باشد تا جلوی اقدامات مشابه گرفته شود.

اخطار به ساختمان‌های ناایمن رسانه‌ای شود

ابوالفضل قربانی نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید اخطار به ساختمان‌های ناایمن رسانه‌ای شود تا شهروندان از ایمن یا ناایمن بودن آن اطلاع داشته باشند.

نصب کامل پل مکانیزه در تابستان امسال مقابل نمایشگاه بین‌المللی مشهد

ایمان فرهمندی رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در حال حاضر قرارداد خرید و نصب سازه پل مقابل نمایشگاه بین‌المللی آماده شده است و در تابستان سال جاری نصب پل و تجهیز آن به آسانسور با اعتبار بیش از شش میلیارد تومان انجام می‌شود.

نگاه ما به رفع مشکلات اصفهان متعصبانه نیست

مجید نادرالاصلی رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تمام بخش‌های استان اصفهان در تاریخ کشور نقش مهم و بسزایی داشته و گره‌گشای مشکلات کشور بوده است، بنابراین نگاه و تاکید ما به رفع مشکلات اصفهان متعصبانه نیست.

تأمین ایمنی شهر با همکاری تمام دستگاه‌های مسئول

سیدامیر سامع عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه وضعیت برخی معابر و ساختمان‌های شهر ناایمن است، گفت: دستگاه‌های مسئول برای رسیدن به راهکار مؤثر و تأمین ایمنی شهر باید در کنار هم قرار بگیرند.

تسهیل شرایط احداث مسجد و مدرسه در محله‌های قم

روح‌الله امرالهی رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم گفت: مصوبه آذرماه سال گذشته شورای اسلامی شهر تفکیک‌های جدید زمین برای احداث مسجد و مدرسه تعیین شده است و هدف از انجام این کار تسهیل فرایند احداث این مکان‌ها در محله‌های جدید شهر قم است.

اصفهان؛ پایلوت اجرای طرح مدیریت واحد شهری

عباس حاج‌رسولی‌ها رئیس کمیسیون حقوقی، اقتصادی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در سفر رئیس‌جمهور به اصفهان، مدیریت واحد شهری را مطرح خواهیم کرد تا اصفهان به‌عنوان پایلوت اجرا کننده این طرح در کشور انتخاب شود.

طرح تفصیلی باید براساس استاندارد سرانه‌ها تهیه شود

جواد چپردار رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: در ارزیابی تحقق‌پذیری طرح تفصیلی کلانشهر کرج از همه ظرفیت‌های استان استفاده شود.

نمایشگاه دائمی؛ مکانی برای بهتر دیده شدن دانش‌بنیان‌ها

فرزانه کلاهدوزان عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نمایشگاه دائمی "ایران ساخت" و استفاده از ظرفیت‌های موجود، زمینه را برای معرفی شرکت‌های دانش‌بنیان، بهتر دیده شدن آنها و عرضه محصولات به متقاضیان فراهم می‌کند.

گز نیازمند ۱۰ دستگاه اتوبوس شهری است

رحیم علی‌عباسی رئیس شورای اسلامی شهر گز گفت: ساماندهی حوزه حمل‌ونقل شهری گز به ۱۰ دستگاه اتوبوس نیاز دارد.

کد خبر 578479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.