تیم ملی والیبال ایران در بلگراد برای لیگ ملت‌ها آماده می شود

تیم ملی والیبال ایران به علاوه بر تمرینات دو بازی دوستانه در بلگراد خواهد داشت و بعد از آن برای لیگ ملت ها اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز یکشنبه _هشتم خرداد ماه_ تهران را به مقصد استانبول ترک کردند و پس از توقف چند ساعته در فرودگاه استانبول، راهی بلگراد شدند و تمرینات خود را از فردا در این شهر آغاز می‌کنند.

بازیکنان تیم ایران در لابی هتل با استقبال ملی پوشان صربستان روبه‌رو شدند زیرا این تیم هم در هتل ایران اسکان دارد و در این میان استقبال میلان کاتیچ از میلاد عبادی‌پور جالب توجه بود و طرفین به گرمی یکدیگر را در آغوش گرفتند.

تیم ملی والیبال ایران در بلگراد برای لیگ ملت‌ها آماده می شود

محمدطاهر وادی، علی رمضانی، رضا عابدینی، امیرحسین توخته، محراب ملکی‌سرخی، مرتضی شریفی، میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، صابر کاظمی، محمدرضا حضرت‌پور و محمدرضا مؤذن ۱۲ بازیکن تیم ملی هستند که وارد بلگراد شدند و در هتل ام «M» اسکان یافتند.

تیم ملی والیبال ایران چهارشنبه و پنج شنبه _یازدهم و دوازدهم خردادماه_ از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه دو دیداری دوستانه دارند و مردان والیبال ایران _سیزدهم خرداد ماه_ بلگراد را به مقصد برازیلیا ترک خواهند کرد و بامداد یکشنبه _پانزدهم خردادماه_ وارد شهر برازیلیا خواهند شد.

هفته نخست لیگ ملت‌ها از _هفدهم تا بیست‌ودوم خردادماه_ در برازیلیا پیگیری می‌شود و تیم ملی والیبال ایران به ترتیب به مصاف تیم‌های چین، هلند، استرالیا و ژاپن می‌رود.

کد خبر 578435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.