برگزاری برنامه‌های فرهنگی هفته کرامت با هدف صیانت از خانواده

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از برگزاری ویژه برنامه‌های متعدد به مناسبت هفته کرامت در این منطقه خبر داد و گفت: ایجاد نشاط و پویایی میان دختران، ترویج و نهادینه کردن سیره امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) و صیانت از خانواده و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این ویژه برنامه‌ها است.

سید سلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ویژه برنامه‌های هفته کرامت در منطقه ۹ شهرداری اصفهان، اظهار کرد: اختتامیه جشنواره ورزشی بازی‌های بومی و محلی، سه‌شنبه دهم خردادماه همزمان با آغاز دهه کرامت و جشنی به مناسبت آغاز هفته کرامت، ویژه عموم از ساعت ۱۷ در مجتمع فرهنگی و ورزشی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: همزمان با روز دختر، در روز چهارشنبه یازدهم خردادماه، جشنی با عنوان «لبخند خدا» ویژه دختران ۱۷ تا ۱۲ ساله همراه با برنامه‌های شاد، مسابقات تفریحی، ورزشی و فرهنگی از ساعت ۱۹ تا ۱۶ در مجتمع فرهنگی و ورزشی امام خمینی (ره) اجرا می‌شود.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: به مناسبت رحلت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران ویژه برنامه «یادها و نام‌ها» با عنوان «روح الله» با سیر نمایشگاهی از دوران زندگی امام خمینی (ره) همراه با سخنرانی و تجلیل از پیشگامان انقلاب اسلامی به مدت دو روز در مجتمع فرهنگی و ورزشی امام خمینی (ره) از ساعت ۱۶ برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: به مناسبت ولادت امام رضا (ع) ویژه برنامه «شمس الشموس» با حضور خادم یاران حرم رضوی و حمل پرچم امام رئوف در شهرداری منطقه ۹ ویژه کارکنان و مراجعین از ساعت ۸ برقرار خواهد بود.

قاضی عسگر از ویژه برنامه ورزش صبحگاهی با حضور شهروندان خبر داد و گفت: این ویژه برنامه همراه با اجرای ورزش باستانی و مسابقه در ورزشگاه آزادگان از ساعت ۷:۳۰ مورخ شنبه بیست‌ویکم خردادماه برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این ویژه برنامه‌ها را ایجاد نشاط و پویایی میان دختران، ترویج و نهادینه کردن سیره امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س)، تأثیر آموزه‌های رضوی بر اصلاح سبک زندگی، ایجاد زمینه برای گسترش مشارکت اجتماعی دختران، صیانت از خانواده و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی دانست.

برگزاری برنامه‌های فرهنگی هفته کرامت با هدف صیانت از خانواده

کد خبر 578421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.