اهدای بیش از ۱۱ هزار لوازم ضروری زندگی به مددجویان اصفهانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان از اهدای ۱۱ هزار و ۳۸۴ مورد از اقلام موردنیاز زندگی به خانوارهای تحت حمایت طی سال گذشته، خبر داد.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تأمین لوازم ضروری زندگی مددجویان در حوزه حمایت‌های اجتماعی این نهاد است و ۱۱ هزار و ۳۸۴ قلم از اقلام موردنیاز زندگی خانوارهای تحت حمایت در سال گذشته تأمین و به خانواده‌ها اهدا شده است.

وی با بیان اینکه این اقلام براساس محرومیت مناطق و پس از شناسایی نیاز خانواده‌ها تهیه می‌شود، افزود: در طول سال با پیگیری و شناسایی لوازم ضروری خانواده‌های تحت حمایت در مناطق سردسیر و گرمسیر استان، اقلامی ازجمله کولر، بخاری، آبگرمکن، یخچال، فرش، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و تلویزیون تأمین می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به مشارکت مردم نیکوکار استان اصفهان، تصریح کرد: بیش از ۳۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات این نهاد با هم‌افزایی خیران و مراکز نیکوکاری برای تهیه این اقلام تأمین و پرداخت شده است.

وی ضمن قدردانی از مشارکت خیران در همراهی با طرح‌های حمایتی این نهاد، خاطرنشان کرد: شهروندان برای مساعدت در تهیه لوازم موردنیاز خانواده‌های تحت حمایت می‌توانند با مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری یا با شماره‌گیری کد #۰۳۱*۸۸۷۷* اقدام کنند.

کد خبر 578417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.