فروش بلیط غیرقانونی در فینال لیگ قهرمانان اروپا

درحالی‌که هواداران لیورپول برای ورود به ورزشگاه تلاش می‌کردند، فینال لیگ قهرمانان اروپا با بیش از نیم‌ساعت تاخیر برگزار شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، تأخیر ۳۰ دقیقه‌ای شروع فینال لیگ قهرمانان اروپا بین لیورپول و رئال‌مادرید به خاطر فروش بلیط‌های جعلی بود که منجربه مسدود شدن برخی از ورودی‌های ورزشگاه استادوفرانس شد.

شب گذشته دیدار رئال مادرید و لیورپول در چارچوب مسابقه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه استادوفرانس در پاریس برگزار شد. نکته عجیب در خصوص این بازی، شروع آن با بیش از ۳۰ دقیقه تأخیر بود. یوفا اعلام کرد که به دلیل ازدحام هواداران در گیت‌های ورودی و درگیری پلیس با مردم، مراجع قانونی مجبور شدند بازی را به تعویق بیندازند.

یوفا در بیانیه‌ای نوشت: در آستانه بازی، تلاش هواداران لیورپول برای ورود غیرقانونی به ورزشگاه باعث بسته شدن گیت‌های ورودی شد. تعداد زیادی از طرفداران بلیط‌های جعلی در اختیار داشتند.

به گفته یوفا، با افزایش تعداد هواداران در خارج از ورزشگاه، پلیس آن‌ها را با گاز اشک‌آور متفرق و از ورود غیرقانونی آن‌ها به استادیوم جلوگیری کرد. با این حال یوفا اعلام کرده است که با مردم آسیب‌دیده همدردی می‌کند و پرونده ویژه‌ای برای بررسی اقدامات پلیس و مقامات فدراسیون فوتبال فرانسه تشکیل خواهد داد.

رئال مادرید چهاردهمین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد و لیورپول را با گل «وینیسیوس» در نیمه دوم با نتیجه یک بر صفر شکست داد.

کد خبر 578406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.