خداحافظی ستاره برزیلی با رئال‌ مادرید

پرافتخارترین بازیکن تاریخ باشگاه رئال‌مادرید اعلام کرد که در تابستان از این تیم جدا می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، شب گذشته تیم رئال مادرید موفق شد با تک گل وینیسیوس جونیور به قهرمانی اروپا برسد و لیورپول را شکست دهد. این مسابقه، آخرین باری بود که مارسلو با پیراهن رئال مادرید فرصت بازی داشت و پس از سال‌ها افتخارآفرینی، به‌زودی جمع مادریدی‌ها را ترک خواهد کرد.

مارسلو پیش از این نیز اعلام کرده بود که تابستان امسال رئال‌مادرید را ترک خواهد کرد. این بازیکن در مصاحبه پس از مسابقه نیز دوباره روی این موضوع تاکید کرد. حالا مارسلو در حالی جمع کهکشانی‌ها را ترک می‌کند که عنوان پرافتخارترین بازیکن تاریخ این باشگاه را یدک می‌کشد.

مارسلو پس از جشن قهرمانی رئال مادرید به خبرنگاران گفت: احساس بسیار خوبی در این لحظه دارم؛ حتی صحبت کردن برای من سخت است، زیرا می‌خواهم خانواده و هم‌تیمی‌هایم را اینجا ببینم. فصل هر طور که بود به پایان رسید و ما نیز شایسته کسب این افتخارات بودیم. لحظه عجیبی در ذهن من است؛ پنج بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده‌ام و هرگز فکر نمی‌کردم که به آن برسم.

وی ادامه داد: همگی عرق می‌ریختیم، دویدیم و با تیم جنگیدیم. این لحظات برای بازیکنان جوان‌تر است که به تازگی اولین فینال خود را تجربه کرده‌اند و همین حالا هم بسیار بالغ هستند. لحظه دیوانه‌کننده‌ای است. ما باید به هوادارانی که در طول مسیر پشت سر ما بوده‌اند تبریک بگوییم.

پنج قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، چهار قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان، سه قهرمانی سوپرکاپ اروپا، شش قهرمانی لالیگا، دو قهرمانی کوپا دل ری و پنج قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا ازجمله افتخاراتی است که مدافع برزیلی در قامت بازیکن و گاهی در قامت کاپیتان با رئال مادرید کسب کرد.

کد خبر 578397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.