۵۰۰ نقطه ناایمن در شهر اصفهان وجود دارد

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بنابر اعلام معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان، ۵۰۰ نقطه خطر در این کلانشهر وجود دارد که باید به مالکان آن‌ها تذکر داده شود تا شاهد بروز اتفاقات ناگوار همچون متروپل آبادان در شهر نباشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام و المسلمین منوچهر مهروی‌پور امروز _یکشنبه هشتم خردادماه_ در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به حادثه دردناک آبادان، اظهار کرد: شاهد بودیم تمام امکانات و تجهیزات لازم از روز نخست برای کمک به این حادثه و حادثه‌دیدگان ارسال شد.

وی با اشاره به اعزام گروه‌های مختلف به محل حادثه، افزود: مجموعه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان یکی از گروه‌هایی است که از نخستین روزهای حادثه در محل حاضر شد و مأموران سازمان ایثارگرانه در این شرایط سخت در حال امدادرسانی هستند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: در حادثه متروپل آبادان تعدادی از هم‌وطنان جان خود را از دست دادند که دلیل آن مشکلات زیربنایی هنگام ساخت‌وساز بوده است، لذا همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز اشاره کردند باید با خاطیان برخورد شود.

وی ادامه داد: در شهر اصفهان به اذعان معاونت خدمات شهری ۵۰۰ نقطه خطر داریم که باید به مالکان آن‌ها تذکر داده شود تا شاهد بروز اتفاقاتی همچون متروپل آبادان در شهر نباشیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین مهروی‌پور گفت: در حال حاضر شاهد بروز پدیده‌های طبیعی در اصفهان هستیم که ممکن است در نتیجه آن، بعدها شاهد اتفاقات ناگوار باشیم که یکی از این عوامل طبیعی فرونشست است، لذا از رئیس‌جمهور درخواست می‌کنیم در سفر خود به اصفهان به موضوع مهم جاری بودن آب در زاینده‌رود که دغدغه همگان است توجه داشته باشد، زیرا خشکی زاینده‌رود از مهم‌ترین علل فرونشست زمین است.

کد خبر 578373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.