عزم شورای ششم برای احداث پارک‌های موضوعی در مناطق کم‌برخوردار

رئیس شورای اسلامی شهر کرج احداث و راه‌اندازی پارک آموزش ترافیک را یکی از دستاوردهای مهم و قابل توجه دوره ششم شورای ششم خواند و گفت: شهرداری کرج باید برنامه‌ریزی برای احداث پارک‌های موضوعی همچون، قرآن، خانواده و کودک را با اولویت مناطق کم‌برخوردار انجام دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد چپردار امروز _یکشنبه، هشتم خردادماه_ در جمع خبرنگاران، با اشاره به بهره‌برداری از پارک آموزش ترافیک در کرج، اظهار کرد: این پارک اولین پارک موضوعی آموزشی کودک در راستای فرهنگ ترافیک به خانواده‌ها به ویژه کودکان است.

وی توسعه پارک‌های محله‌ای را جزو برنامه‌ها و استراتژی‌های شهردار دانست و افزود: اعضای شورای اسلامی شهر کرج در بررسی متمم بودجه متمرکز بر احیای فضای سبز تاکید کردند و اعتباری ویژه بر اساس نیاز محلات تخصیص دادند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به معضل ترافیک در کرج و سایر کلان‌شهرها، گفت: با توجه به اینکه مبنای فرهنگ‌سازی آموزش است، بیشتر برنامه‌های این پارک باید در قالب برنامه‌های متنوع آموزشی برنامه‌ریزی شود.

وی با تاکید بر لزوم ارتقای امکانات رفاهی و تفریحی به ویژه در محله‌های کم‌برخوردار، اظهار امیدواری کرد: با اجرای این اقدامات و پروژه‌های دیگری که در دستور کار قرار دارد، می‌توانیم رضایت هرچه بیشتری شهروندان را کسب کنیم.

به گزارش ایمنا، در پارک آموزش ترافیک کرج جنبه‌های آموزشی در حوزه‌های شناختی، حرکتی و خلاقیت کودکان در نظر گرفته می‌شود و طراحان این پارک در تلاش هستند از طریق بازی و تفریح در کنار رشد جسمانی، رشد ذهنی و عاطفی کودکان را در موضوعات راهنمایی و رانندگی ارتقا بخشند.

کد خبر 578307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.