سرمربی تیم هنوز مشخص نشده است/حمایت‌ها تنها نباید لفظی باشد!

"حمایت فقط نباید به صورت لفظی باشد، حضور ما در مسابقات ساحلی باعث بالا رفتن روحیه بازیکنان می‌شود، قرار بود زمین فوتبال ساحلی در شهر اصفهان ساخته شود که برنامه‌های زیادی ازجمله فعالیت آکادمی‌ها و تیم‌های پایه را داشتیم تا بتوانیم برای تیم‌های امید و جوانان فعالیت‌های گسترده‌تری انجام دهیم"

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد سه سال است به لیگ برتر راه یافته که در دو سال گذشته با مشکل زمین ساحلی در اصفهان مواجه بوده است. فصل اول حضور آنها در لیگ برتر فوتبال ساحلی به دلیل کرونا رقابت‌ها به صورت متمرکز برگزار شد، اما فصل دوم بازی‌ها به صورت رفت و برگشتی برگزار شد که این تیم اصفهانی به دلیل نداشتن زمین مجبور شد میزبانی‌های خود را در یزد داشته باشد و به صورت مداوم سفر کند. این سفرها باعث خستگی بازیکنان شد و در نهایت نتوانستند نتیجه خوبی کسب کنند.

طبق گفته مدیرعامل باشگاه صنعت فرش حداد، برای فصل ۱۴۰۲_۱۴۰۱ ماسه زمین تیران و کرون را به حد استاندارد رسیده و تنها مشکل نور آن باقی مانده که قرار است هیئت فوتبال استان اصفهان و هیئت فوتبال شهرستان تیران‌وکرون به آن رسیدگی کنند. خبرنگار ایمنا گفت و گویی با جلیل حداد مدیرعامل باشگاه صنعت فرش حداد داشته که در ادامه می‌خوانیم:

شرایط تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد و بازیکنانی که برای فصل جدید این تیم را همراهی می‌کنند چگونه است؟

هشتاد درصد تیم را با استفاده از بازیکنان جوان تشکیل دادیم و بومی گرایی که داشتیم را حفظ کردیم، دو الی سه بازیکن از تیم جدا و به جای آنها بازیکنان جوان به تیم اضافه شدند که با ترکیبی از جوانان و با تجربه‌ها به سراغ این فصل از مسابقات می‌رویم.

فصل گذشته سه بازیکن ملی پوش (پیرامون، نظر زاده، دیر) در تیم حضور داشتند آیا در حال حاضر بازیکن ملی پوش در ترکیب شما وجود دارد؟

پیرامون و نظر زاده از تیم جدا شدند، اما دیر را داریم. فصل گذشته در رده سنی امید نتیجه خوبی گرفتیم، اما در رده سنی بزرگسالان با توجه به اینکه زمین استاندارد نداشتیم و میزبانی را خارج اصفهان انجام می‌دادیم، نتوانستیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

با توجه به اینکه بیشتر تیم شما از جوانان بسته شده است، آیا امیدی به قهرمانی دارید؟

اکثر بازیکنان تیم جوان هستند، اما بازیکنان با تجربه هم در کنار آنها تمرین می‌کنند که در این دوره از رقابت‌ها می‌توانند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند. هدف گذاری برای روی سکو رفتن انجام شده که منتظر مشخص شدن زمین و میزبانی مسابقات هستیم، در صورت تأیید میزبانی اصفهان بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد و می‌توانیم با تمرکز بیشتری وارد مسابقات شویم و با توجه به حضور هواداران نتیجه بهتری بگیریم. سال گذشته میزبانی در استان‌های دیگر فشار زیادی را به ما وارد کرد که روی نتایج تیم هم تأثیر گذار بود، در واقع شرایط به نفع ما پیش نمی‌رفت.

خبری مبنی بر عدم حضور علی نادری در تیم صنعت فرش حداد، به دلیل آنکه هدایت تیم ملی را برعهده گرفته است مطرح شد، این موضوع چقدر صحت دارد؟

علی نادری در حال حاضر مدیر فنی تیم است، تمرینات هم زیر نظر او برگزار می‌شود تا ببینیم در مسابقات شرایط سرمربی چه خواهد شد.

با توجه به صحبت شما، پس در حال حاضر سرمربی برای تیم خود انتخاب نکردید؟

به صورت قطعی، خیر.

سرمربی تیم هنوز مشخص نشده است/حمایت‌ها تنها نباید لفظی باشد!

تمرینات تیم از چه زمانی آغاز شده است؟

حدود یک ماه پیش بازیکنان شروع به تمرین کردند که امروز و فردا در دیداری دوستانه با تیم لیگ برتری صدر شیمی یزد بازی می‌کنیم.

آیا مشکل دو فصل گذشته برای زمین و میزبانی رفع شد؟

زمین فوتبال ساحلی تختی شهر تیران را انتخاب کردیم، یکی از نواقص آن عمق ماسه بود که خودمان این مشکل را برطرف کردیم، فقط برای تأیید سازمان لیگ باید مشکل نور آن برطرف شود که مقرر شده، هیئت فوتبال استان اصفهان و هیئت فوتبال شهرستان تیران و کرون پیگیر رفع آن باشند و نور را به شرایط استاندارد برسانند.

یکی از مشکلاتی که در دو فصل گذشته به آن اشاره می‌کردید، حمایت نکردن مسئولان استان اصفهان بود. آیا در حال حاضر حمایتی صورت می‌گیرد؟

حمایت فقط نباید به صورت لفظی صورت بگیرد. حضور ما در مسابقات ساحلی باعث بالا رفتن روحیه بازیکنان اصفهانی می‌شود، قرار بود زمین فوتبال ساحلی در شهر اصفهان ساخته شود که برنامه‌های زیادی ازجمله فعالیت آکادمی‌ها و تیم‌های پایه را داشتیم تا بتوانیم برای تیم‌های امید و جوانان فعالیت‌های گسترده‌تری انجام دهیم، اما این موضوع محقق نشد. برای فصل جدید مجبور شدیم تمام وسایلی که داریم را از زمین فوتبال ساحلی ناژوان به تیران انتقال دهیم و این هم مستلزم پرداخت هزینه و وقت زیاد شده است.

اصفهان با داشتن یک استادیوم فوتبال ساحلی می‌تواند میزبان تورنمنت بین‌المللی فوتبال ساحلی باشد و تعداد زیادی از رشته‌های ساحلی نیز می‌توانند در این زمین فعالیت کنند، امیدوارم مسئولان یک رویکرد جدیدی برای ورزش‌های ساحلی در شهر اصفهان داشته باشند و تفکرات جدیدی را پیاده کنند، همچنین با تغییراتی که در رأس اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان صورت گرفته، شاهد اتفاقات جدیدی در زیرساخت ورزش‌های ساحلی باشیم.

آیا قصد تیم‌داری در بخش بانوان را دارید؟

وقتی سخت افزار نباشد، در بخش بانوان نمی‌توان فعالیت کرد و هر روز با مشکل جدید مواجه خواهیم شد، اما اگر مشکل زمین رفع شود می‌توانیم تمام فعالیت‌ها را انجام دهیم.

و اما صحبت پایانی؟

امیدوارم برای مشکل زمین فوتبال ساحلی استاندارد در اصفهان اقدام جدی بعد از چندین سال صورت بگیرد و یک استادیوم در شأن مردم اصفهان ساخته شود.

کد خبر 578295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.