استفاده از نیروی کارگری برای نظافت بزرگراه‌ها ممنوع شد

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: از ابتدای تیرماه سال جاری از نیروی انسانی برای نظافت بزرگراه‌ها استفاده نمی‌شود و این کار توسط ماشین‌های مکانیزه انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی بقایی اظهار کرد: به دلیل حوادث دل‌خراشی که طی هفته‌های گذشته برای کارگران زحمتکش و خدوم شهرداری اصفهان در حوزه نظافت بزرگراه‌ها رخ داد و به دلیل خطراتی که همواره این قشر از کارگران را تهدید می‌کند، تصمیم بر این شد از ابتدای تیرماه سال جاری، بند تازه‌ای به قراردادهای پیمانکاری اضافه شود که براساس آن، نظافت بزرگراه‌ها توسط نیروی انسانی انجام نشود و شرکت‌های متولی نظافت و رفت‌وروب شهر، به جای نیروی انسانی از ماشین‌های مکانیزه استفاده کنند.

وی حفظ جان و امنیت کارگران را مهم‌ترین اولویت مدیریت شهری برشمرد و افزود: این تغییر رویکرد، به لحاظ قانونی از ابتدای تیرماه لحاظ می‌شود، پیش از این نیز به تمام مسئولان امور شهر مناطق در خصوص استفاده نکردن از کارگران برای نظافت بزرگراه‌ها، تذکر داده شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان ابراز امیدواری کرد: با رعایت نکات ایمنی و سرعت مطمئنه در شهر، دیگر شاهد بروز حوادث دلخراش نباشیم. سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان مکلف شده است ماشین‌آلات لازم برای نظافت مکانیزه بزرگراه‌ها را در اختیار مناطق قرار دهد.

کد خبر 578247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.