بناهای متأثر از فرونشست شناسایی شده است

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: براساس مطالعات انجام شده، محدوده‌ها و بناهای متأثر از فرونشست و ابعاد آن در اصفهان شناسایی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وحید مهدویان امروز _شنبه هفتم خردادماه_ در بیست‌ونهمین جلسه کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر که با موضوع فرونشست زمین و با حضور مسئولان دستگاه‌های مختلف شهری برگزار شد، اظهار کرد: واقعیت فرونشست در اصفهان را نمی‌توان منکر شد، اما باید به این نکته اذعان کرد که فرونشست یک پدیده کشوری است و تنها مختص شهر اصفهان نیست، ضمن اینکه باید اعلام کرد همه شهر نیز درگیر این موضوع نیست.

وی افزود: در ارتباط با پدیده فرونشست در اصفهان نباید دچار یک بزرگنمایی مخرب شویم و با ارائه اطلاعات نادرست شهروندان را نگران کنیم، بلکه باید به عنوان مسئولان شهر و در چارچوب وظایف قانونی، به دنبال ارائه راهکارهای فنی باشیم.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان با بیان اینکه محدوده‌ها و بناهای متأثر از فرونشست و ابعاد آن در اصفهان شناسایی شده است، خاطرنشان کرد: نیاز است با نگاه نقطه‌زنی و هدفمند، راهکارهای مقابله با فرونشست در تمام حوزه‌ها از جمله شهرسازی و معماری بررسی شود.

کد خبر 578219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.