عصرانه خبری شهرهای ایران در هفتم خردادماه

در این بسته خبری از راه‌اندازی سیستم اطلاعات مکانی (GIS) قرچک تا اجرای ۲۵ هزار مترمربع آسفالت در یاسوج و ساماندهی صنوف آلاینده سرابله را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

ساماندهی صنوف آلاینده سرابله

روح الله پریزاد، شهردار سرابله گفت: صنوف آلاینده سرابله ساماندهی می‌شوند.

راه‌اندازی سیستم اطلاعات مکانی (GIS) قرچک

محسن خرمی‌شریف؛ شهردار قرچک گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و تکریم ارباب‌رجوع سیستم اطلاعات مکانی (GIS) مناطق یک و سه شهر قرچک راه‌اندازی شد.

تخلیه کانال‌های زباله در اسلامشهر

بهزاد بذرگری، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اسلامشهر اعلام کرد: طی هفته‌ای که گذشت ۹۰ تن زباله از کانالهای سطح شهر در مناطق یک، ۲ و ۶ جمع آوری شد.

آموزش ایمنی به شهروندان اولویت آتش‌نشانی گرگان

موسی‌الرضا صفری، مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: ۹۰ درصد حوادث ناشی از سهل‌انگاری افراد است و بر همین اساس سرمایه‌گذاری بیش از گذشته در حوزه آموزش ایمنی به شهروندان در اولویت فعالیت این سازمان قرار دارد.

افزایش ۳۸ درصدی متراژ صدور پروانه ساختمانی در قزوین

شیوا شهرام‌فر، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین از افزایش ۳۸ درصدی متراژ صدور پروانه ساختمانی در سال جاری از سوی شهرداری قزوین خبر داد.

آغاز زیرسازی محلات کم برخوردار بجنورد

مجتبی پارساپور، معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری بجنورد گفت: زیرسازی محلات کم برخوردار بجنورد برای مرمت آسفالت در برخی از خیابان‌ها آغاز شد.

اجرای ۲۵ هزار مترمربع آسفالت در معابر شهر یاسوج

نستهن مقدم، شهردار یاسوج از ادامه اجرای آسفالت معابر شهر یاسوج خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون قریب به ۲۵ هزار مترمربع آسفالت در معابر شهر یاسوج اجرا شده است.

کد خبر 578209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.