تکمیل پروژه تقاطع شهید فلاحی تبریز طبق برنامه

شهردار تبریز از اجرای عملیات عمرانی در پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید فلاحی به‌صورت شبانه‌روزی خبر داد و گفت: سعی می‌کنیم با فعالیت شبانه‌روزی طبق برنامه از پیش تعیین شده، پروژه را به موقع به بهره‌برداری برسانیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یعقوب هوشیار با اشاره به ضرورت اجرای بدون وقفه عملیات عمرانی پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید فلاحی، اظهار کرد: عملیات عمرانی و اجرایی در تمام قسمت‌های پروژه به‌جهت اتمام در زمان تعیین شده، به‌صورت شبانه‌روزی در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه تأمین اعتبار برای پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید فلاحی انجام شده است، ادامه داد: اعتبار مناسب برای این پروژه تزریق شده است و با تسریع عملیات، در زمان مقرر شاهد تکمیل و اتمام آن خواهیم بود.

شهردار تبریز تصریح کرد: پروژه شهید فلاحی به‌لحاظ موقعیت ترافیکی از اهمیت زیادی برخوردار است و سعی می‌کنیم با فعالیت شبانه‌روزی طبق برنامه از پیش تعیین شده، پروژه را به موقع به بهره‌برداری برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: عملیات خاکبرداری برای احداث رمپ ضلع غربی پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید فلاحی به صورت شبانه انجام شد و اجرای دیواره رمپ ضلع شرقی با جدیت ادامه دارد.

کد خبر 578129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.