بهبود سیستم روشنایی هوشمند شهری در کانادا

مدیران شهرک Ville de Granby در نظر دارند با استفاده از فناوری‌های روز دنیا، به زودی سیستم مدیریت روشنایی شهری را بهبود ببخشند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شهرک ، Ville de Granby، واقع در شهرستان کبک کانادا به زودی میزبان سه هزار واحد چراغ روشنایی هوشمند خواهد بود که قرار است با هدف افزایش امنیت، کاهش انتشار گازهای آلاینده و ذخیره انرژی در سراسر شهر نصب شود. علاوه بر این، مدیران شهرک از بهبود زیرساخت‌های شهری برای افزایش بهره‌وری از انرژی تجدیدپذیر در آینده نزدیک خبر داده و مدعی شده‌اند که کیفیت هوای منطقه به واسطه ترویج انرژی پاک به زودی پیشرفت قابل‌توجهی را تجربه خواهد کرد.

روشنایی هوشمند در Ville de Granby

برنامه‌ریزان Ville de Granby در نظر دارند از اینترنت اشیا به عنوان بستر اصلی بهبود سیستم‌های روشنایی شهری بهره بگیرند که در نتیجه آن، تعداد پنج هزار و ۷۹۴ لامپ ال‌ای‌دی، جایگزین چراغ‌های روشنایی شهری قبلی خواهد شد، ضمن این‌که قرار است سه هزار لامپ کم‌مصرف نیز به سیستم‌های روشنایی قبلی افزوده شود.

بهبود سیستم روشنایی هوشمند شهری در کانادا

برنامه‌ریزان Ville de Granby در نظر دارند امکان مدیریت از راه‌دور سیستم‌های روشنایی جدید در زمان واقعی را فراهم آورند که این امر به بهینه‌سازی عملکرد آن‌ها و کاهش مدت زمان نظارت کمک زیادی خواهد کرد، ضمن این‌که در افزایش امنیت و قابلیت پدیداری سهیم خواهد بود.

مدیران Ville de Granby از آغاز پروژه جدید ابراز خرسندی کرده و مدعی شده‌اند این اقدام بخشی از یک رویکرد توسعه پایدار بزرگ‌تر به حساب می‌آید که قرار است به زودی در شهر پیاده شود و کیفیت زندگی و محیط زیست را به طور قابل توجهی بهبود ببخشد. در واقع، مدیران هوشمندسازی سیستم روشنایی شهری را نه‌تنها روشی اثربخش برای افزایش خودکفایی منطقه دانسته‌اند بلکه آن را دوستدار محیط زیست قلمداد کرده‌اند که می‌تواند از طریق بهبود قابلیت دید، در افزایش امنیت شهروندان نیز نقش مهمی ایفا کند.

علاوه بر این، جایگزینی چراغ‌های شهری با نوع ال‌ای‌دی آن‌ها می‌تواند از طریق کاهش میزان نظارت یا تعمیر سیستم‌های روشنایی، هزینه‌های شهری را به حداقل برساند که بودجه‌های مضاعف برای گسترش هرچه بیشتر خدمات هوشمند شهری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

کد خبر 578120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.