جرارد و سوارز دوباره هم‌تیمی می‌شوند؟

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده است که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند؛ از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش است.

بسته خبری امروز شنبه _هفتم خردادماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

سان:

منچستریونایتد در آستانه انجام آخرین فشار روی سران تیم فوتبال ولووز، برای جذب روبن نِوس است تا به هر شکل ممکن این ستاره را به اولترافورد بیاورد.

اینترمیلان برای فروش مدافع چپ خود فدریکو دیمارکو بیش از ۲۰ میلیون پوند طلب خواهد کرد و تیم‌های علاقه‌مند به او باید این مبلغ را بپردازند.

براساس گزارش‌ها، برنامه بارسلونا برای جذب رافینیا، بازیکن لیدز، به آینده عثمان دمبله در باشگاه گره خورده است.

ویل کین بازیکن انگلیسی منچستریونایتد، چند باشگاه لیگ دسته دوم فوتبال انگلیس (چمپیونشیپ) مثل واتفورد، کوئینز پارک رنجرز و شفیلد یونایتد را علاقه‌مند به خود می‌بیند. باید منتظر ماند و دید سرنوشت فوتبالی او چگونه رقم خواهد خورد.

دیلی تلگراف:

استون ویلا در حال بررسی احتمال جذب لوئیس سوارز به عنوان بازیکن آزاد پس از آزادی او از اتلتیکو مادرید است. او و جرارد سرمربی فعلی ویلا، زمانی با هم در لیورپول هم‌بازی بوده‌اند.

جرارد و سوارز دوباره هم تیمی می‌شوند؟

نیوکاسل می‌خواهد موسی دیابی وینگر بایرلورکوزن را در فصل آینده به خط حمله خود اضافه کند و درمورد قرارداد با این ملی‌پوش فرانسوی، از تیم آلمانی تحقیقاتی انجام داده است.

دیلی میل:

بر اساس گزارشی، سران منچستریونایتد مذاکرات اولیه‌ای را برای انتقال پائو تورس انجام داده و با اریک تن هاخ سرمربی آینده، درباره قرارداد احتمالی مدافع ویارئال مشورت کرده‌اند تا با موافقت او این انتقال را نهایی کنند.

انتظار می‌رود دیووک اوریگی مهاجم سابق و آزاد لیورپول، هفته آینده پیش از انجام تست‌های پزشکی و امضای قرارداد جدید خود با آث‌میلان، وارد ایتالیا شود.

کریستال پالاس در حال مذاکره برای جذب سام جانستون، دروازه‌بان ملی‌پوش انگلیسی است، این درحالی است که تیم‌های زیادی به او علاقه دارند.

جرارد و سوارز دوباره هم تیمی می‌شوند؟

دیلی استار:

اریک تن هاخ با ناامیدی زیادی در نقل و انتقالات روبه‌رو است زیرا منچستریونایتد می‌ترسد که در تابستان برای خرید داروین نونز قیمت زیادی پرداخت کند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که وستهم مذاکرات خود را برای جذب جسی لینگارد پس از پایان قراردادش با منچستریونایتد آغاز کرده است تا با اضافه کردن این بازیکن تکنیکی، ترکیب خود را تقویت کند.

دیلی میرر:

مارسلو پتیناتی، ای جنت گابریل ژسوس، مدعی شد که مذاکرات بر سر آینده مهاجم منچسترسیتی پس از تعطیلات ملی در ژوئن در میان شایعاتی مبنی بر انتقال او به آرسنال، دوباره از سر گرفته‌خواهد شد.

گفته می‌شود سادیو مانه در آستانه خروج از لیورپول قرار دارد و طبق گزارش‌ها در فرانسه، بایرن مونیخ نزدیک به توافق برای جذب او است.

جرارد و سوارز دوباره هم تیمی می‌شوند؟

سان اسکاتلند:

تیم فوتبال گلاسکو رنجرز رقبای خود، منچستریونایتد و لیورپول را شکست داده و "لنسلوت پولارد"، بازیکن شگفت‌انگیز آبردین این کشور را برای ترکیب خود جذب کرده است.

سلتیک اسکاتلند در راه جذب مهاجم تیم فوتبال فرنسواروش مجارستان، رایان مائی، ضربه بزرگی خورده است، چراکه باشگاه قصد فروش بازیکن خود را ندارد.

دیلی رکورد:

بنا بر گزارش‌ها، لئون تابستان امسال پس از ناکامی در راهیابی به رقابت‌های اروپایی در فصل آینده، موسی دمبله را که به صورت قرضی در اتلتیکو مادرید حضور دارد، بازخواهد گرداند.

کد خبر 578117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.