آنچلوتی: رئال‌مادرید می‌تواند روی هواداران اورتون حساب کند!

سابقه حضور در جمع اورتون، می‌تواند برای آنچلوتی در دیدار فینال برابر لیورپول حمایت مناسبی ایجاد کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی تیم رئال‌مادرید به خوبی می‌داند که رقیب همشهری لیورپول نیز در بازی فینال می‌تواند به کمک رئال بیاید تا جو ورزشگاه محل برگزاری مسابقه در فرانسه بیش از هر زمانی به سود کهکشانی‌ها باشد.

سرمربی رئال مادرید مطمئن است که باشگاهش می‌تواند روی حمایت اورتون در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول حساب کند. وی که تابستان گذشته از باشگاه اورتون جدا شد، امیدوار است که در اولین فصل بازگشت به سانتیاگو برنابئو در کسب قهرمانی اروپا موفق شود.

این مربی در نشست مطبوعاتی روز جمعه به خبرنگاران گفت: می‌دانم که اورتونی‌ها قطعاً فردا از ما حمایت می‌کنند. یک رقابت بزرگ در مرسی ساید بین این دو تیم وجود دارد. خاطره خوبی از دوران حضورم در لیورپول در تیم آبی‌ها داشتم و مطمئن هستم که فردا از من حمایت خواهند کرد.

او افزود: من تمام فینال‌های قبلی را به یاد دارم، باورش سخت است که فینالی که در آن بهترین بازی را [در مقابل لیورپول] انجام دادیم، تنها فینالی بود که من شکست خوردم. واضح است که به بازیکنان نمی‌گویم ضعیف بازی کنند تا شانس بیشتری برای بردن داشته باشند، اما هر اتفاقی ممکن است در جریان بازی رخ دهد. با خوب بازی کردن، شانس بیشتری برای پیروزی دارید، اما نمی‌توانید همه چیز را در فوتبال کنترل کنید.

کد خبر 578096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.