هوای اصفهان برای گروه‌های حساس ناسالم است/۷ ایستگاه در وضعیت قرمز و نارنجی

کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _شنبه هفتم خردادماه_ در ساعت منتهی به ۹صبح با قرارگرفتن روی شاخص۱۲۸ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _شنبه هفتم خردادماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۲۸ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

دستگاه سنجش کیفیت هوای کلان‌شهر اصفهان اکنون در ایستگاه جی با شاخص ۱۹۶ و فیض با شاخص ۱۶۴ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

ایستگاه استانداری اصفهان با شاخص ۱۱۵، باهنر با شاخص ۱۰۷، پروین با شاخص ۱۴۲، رودکی با شاخص ۱۰۲ و ورزشگاه میثاق با شاخص ۱۳۴ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شد.

ایستگاه احمدآباد با شاخص ۹۹، فرشادی با شاخص ۹۶ در وضعیت هوای سالم (زرد) است.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های انقلاب، خرازی، میرزاطاهر، خواجو، باغ غدیر و دانشگاه فعال نیست.

در حال حاضر تنها ایستگاه‌های فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز اصفهان، مبارکه، شاهین‌شهر و سجزی است که شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر با شاخص ۸۷ در وضعیت هوای سالم (زرد)، مبارکه با شاخص ۱۰۹ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) و سجزی با شاخص ۱۶۴ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 578092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.