دیوارهای قیدار رنگ طبیعت می‌گیرد

شهردار قیدار از آغاز عملیات طراحی جداره‌های شهری و نقاشی دیواری در سطح شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمصطفی موسوی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: واحد زیباسازی شهرداری قیدار با پوشش خدمات در تمام نقاط سطح شهر، علاوه بر ارتقای زیبایی بصری به فضاسازی شهر و ایجاد طراوت و نشاط با رویکردی جامع پرداخته است.

وی با تاکید بر لزوم پاکسازی تابلوها، دیوار نوشته‌های زائد، طراحی مناسب محیطی و بهره‌گیری از رنگ‌ها و نقاشی‌های سازگار به منظور زیباسازی بصری و ایجاد شور و نشاط اجتماعی، افزود: پس از حذف زواید بصری، فعالیت‌های زیباسازی در سطح شهر به طور مستمر در دست اجرا است.

شهردار قیدار با اشاره به اجرای برنامه‌های زیباسازی در ماه‌های اخیر، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم در کوتاه‌ترین زمان با استفاده از سه عنصر رنگ، آب و نور اتفاقات خوشایندی برای هم‌شهریان رقم بزنیم.

حمید حاجیلو، سرپرست اداره خدمات و ایمنی شهری شهرداری قیدار نیز تصریح کرد: نقاشی دیواری یکی از ارکان زیباسازی شهری است و موجب تزریق روحیه شادابی، افزایش زیبایی‌ها و تنوع‌بخشی بصری می‌شود.

وی گفت: این طرح علاوه بر افزایش آرامش روانی شهروندان و انتقال حس مثبت از زندگی و فضای اطراف، نقش بسزایی در کاهش آلودگی‌های بصری، جلوه‌گری فضاهای شهری و جلب رضایت شهروندان دارد.

کد خبر 578083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.