خواننده دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا را بشناسید+عکس

هر ساله پیش از برگزاری دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا، یکی از مطرح‌ترین خواننده‌های جهان در ورزشگاه محل برگزاری اجرا می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، فینال لیگ قهرمانان اروپا جواهری در تاج فوتبال باشگاهی اروپاست و بهترین تیم‌های قاره هر سال برای فتح آن با یکدیگر مبارزه می‌کنند و در نهایت تنها یک تیم بر قله فوتبال اروپا می‌نشیند.

یوفا در سال‌های اخیر با برگزاری یک اجرای موزیکال پیش از مسابقه نهایی با حضور برترین خواننده‌های سراسر جهان، ابعاد فرهنگی بیشتری به این رویداد ورزشی اضافه کرده است. کامیلا کابیو برای رویارویی رئال مادرید و لیورپول در سال ۲۰۲۲ در ورزشگاه پارک دو فرانس به عنوان خواننده انتخاب شده، اما او کیست؟ اگر تا به حال نام او را نشنیدید، هر آنچه باید درباره این خواننده بدانید را می‌توانید بخوانید:

کامیلا کابیو خواننده، ترانه سرا و بازیگر آمریکایی است. او در مارس ۱۹۹۷ در هاوانا در کشور کوبا به دنیا آمد و در شش سالگی به همراه خانواده‌اش به میامی در فلوریدا نقل مکان کرد. موفقیت او به عنوان یک هنرمند زمانی اتفاق افتاد که در برنامه استعدادیابی تلویزیونی "X Factor" در سال ۲۰۱۲ حاضر شد و پس از آن به عضویت گروه دخترانه هارمونی پنجم در آمد.

کابیو در سال ۲۰۱۶ از گروه هارمونی پنجم جدا شد و به عنوان یک هنرمند انفرادی موفق شد افتخارات و جوایز زیادی کسب کند. او با خواننده کانادایی شاون مندز همکاری‌های متعددی داشت و اولین آلبوم انفرادی خود را با نام کامیلا در سال ۲۰۱۸ منتشر کرد.

در سال ۲۰۲۱، کابیو در فیلم موزیکال سیندرلا بازی کرد که در آمازون پرایم ویدئو منتشر شد. او همچنین در برنامه‌های تلویزیونی مانند شنبه شب زنده، رقص روی یخ و غذای شنبه شب حضور داشته است.

خواننده دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا را بشناسید+عکس

قبل از فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۲، کابیو اعتراف کرد که عاشق فوتبال است، اما به نظر نمی‌رسد که تیم مورد علاقه‌ای داشته باشد. با این حال او در سال ۲۰۱۸ پس از اجرا در منچستر با پیراهن منچسترسیتی در فضای مجازی سوژه کاربران شد.

او در مصاحبه‌ای با یوفا گفت: فوتبال تا حد زیادی ورزش مورد علاقه من است. این تنها ورزشی است که می‌توانم تماشا کنم و کاملاً می‌دانم که چه اتفاقی می‌افتد. این تنها ورزشی است که خانواده من واقعاً می‌توانند از آن لذت ببرند. من خودم را با هواداران فوتبال مقایسه نمی‌کنم، اما واقعاً این ورزش را دوست دارم.

تاکنون برخی از بزرگترین نمادهای موسیقی پاپ در جهان در مراسم افتتاحیه لیگ قهرمانان اروپا اجرا کرده‌اند. دوآ لیپا در فینال ۲۰۱۸ در اوکراین اجرای تأثیرگذاری داشت تا جایی که هواداران لیورپول امروز همچنان آهنگ‌های او را می‌خوانند.

کد خبر 578048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.