ترکیب احتمالی رئال‌مادرید مقابل لیورپول در فینال لیگ قهرمانان

رئال‌مادرید بی‌شک به وینگر برزیلی و مهاجم فرانسوی خود برای درخشش در فینال لیگ قهرمانان اروپا امید زیادی دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، نگاهی گذرا به ترکیب پیش‌بینی شده دو تیم رئال‌مادرید و لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا، احتمالاً مهم‌ترین بررسی از بازی حساسی است که پیش روی هواداران فوتبال در اروپا قرار دارد.

دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا در حالی روز شنبه میان دو تیم لیورپول و رئال مادرید برگزار می‌شود که وینیسیوس جونیور و ترنت الکساندر آرنولد دوئل جذابی مقابل یکدیگر خواهند داشت و نتیجه این تقابل دونفره می‌تواند تأثیر بسیاری در نتیجه نهایی دیدار فینال داشته باشد.

مهم‌ترین استراتژی رئال‌مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا احتمالاً ضدحمله‌های این تیم خواهد بود که تا حد بسیار زیادی به عملکرد وینیسیوس جونیور بستگی دارد. لیورپول نیز تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا حمله‌های این بازیکن و ضدحمله‌های رئالی‌ها را مهار کند.

کارلو آنچلوتی، به یافتن تعادل در تیم‌هایش شهرت دارد و احتمالاً همین خصیصه در دیدار نهایی به کمک او خواهد آمد. رویکرد ضدحمله‌ای که آنچلوتی از ابتدای لیگ قهرمانان در پیش گرفته به شاگردانش کمک کرده تا بتوانند به این مرحله از رقابت‌ها صعود کنند و یک بار دیگر شانس قهرمانی داشته باشند.

منطقی است که انتظار داشته باشیم رئال مادرید در دیدار نهایی نیز عقب بنشیند و حملات لیورپول را تا حد ممکن دفع کند. تاکتیک ضدحمله جدی‌ترین ابزار رئالی‌ها در این فصل از مسابقات بوده و بعید است که سبک و سیاق متفاوتی از این تیم در بازی برابر لیورپول شاهد باشیم.

پیش‌بینی می‌شود که وینیسیوس جونیور عمدتاً هدف توپ‌های بلند و پشت مدافعین رئالی‌ها خواهد بود. حضور این بازیکن برزیلی از ابتدا در ترکیب تیم رئال مادرید اصلاً غافلگیر کننده نیست. لوکا مودریچ و تونی کروس نیز بازیکنانی هستند که در طرح‌ریزی ضدحملات می‌توانند کمک شایانی به رئال بکنند و به همین خاطر حضور آن‌ها نیز به عنوان بازیکن فیکس در دیدار نهایی منطقی به نظر می‌رسد.

ارنستو والورده از ابتدای حضورش در رئال‌مادرید همواره از مهم‌ترین بازیکنان تیمش بوده است و در فینال نیز می‌تواند به کمک تیمش بیاید. او هم در فاز دفاعی و هم در فاز تهاجمی اثرگذاری لازم را دارد و با ترکیب ۴-۴-۲ که توسط رئال مادرید در شرایط دفاع استفاده می‌شود، نقش پررنگی در امور دفاعی خواهد داشت.

کلوپ با آگاهی از تهدیدی که در سمت چپ رئال وجود دارد، ممکن است تصمیم بگیرد که عمدتاً در سمت مقابل حمله کند، جایی که لوئیز دیاز و اندرو رابرتسون دنی کارواخال را هدف قرار می‌دهند.

از نظر فنی و تاکتیکی، لیورپول تیم برتر دیدار نهایی است اما رئال مادرید به طور بالقوه تجربه و پختگی لازم را دارد تا از پس لیورپول بربیاید. ادواردو کاماوینگا در هر پنج بازی اخیر رئال در لیگ قهرمانان اروپا از روی نیمکت به زمین مسابقه آمده و به همین دلیل می‌توان انتظار داشت که در مسابقه فینال نیز این اتفاق تکرار شود.

کاسمیرو، میلیتائو، آلابا به همراه کورتوا بازیکنانی هستند که در این فصل از مسابقات ثبات بسیار خوبی در ترکیب رئال‌مادرید داشته‌اند و در کنار مندی می‌توانند فاز دفاعی رئال مادرید را تکمیل کنند.

ترکیب احتمالی رئال مادرید در دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا: کورتوا، کارواخال، میلیتائو، آلابا، مندی، کاسمیرو، کروس، والورده، مودریچ، وینیسیوس، بنزما

کد خبر 578021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.