هیچ مخاطره جوی کشور را تهدید نمی‌کند/گردوغبار رقیق و محلی در برخی نقاط

‌رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه شرایط جوی در هفته آینده آرام است و در نقشه‌ها مخاطره خاصی مشاهده نمی‌شود، گفت: در هفته آینده زابل گردوخاک شدیدی را تجربه خواهد کرد و در سایر نقاط کشور نیز گردوخاک رقیق و غبار محلی دور از انتظار نیست.

به گزارش ایمنا به نقل از مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، صادق ضیاییان، درباره جریان گردوغبار در هفته آینده در کشور، اظهار کرد: اگرچه به طور کلی در هفته آینده گرد و غبارهای شدیدی وجود ندارد اما در استان زابل گرد و خاک شدیدی پیش‌بینی می‌شود، در باقی استان‌ها نیز گرد و غباری خفیف و پراکنده مورد انتظار است.

وی درباره شرایط جوی کشور در هفته آینده، افزود: در هفته آینده بارش‌های پراکنده در شمال غرب کشور پیش‌بینی می‌شود و در سایر نقاط کشور نیز آسمانی صاف و به تدریج ابری همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید و غبار رقیق و غبار محلی مورد انتظار است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوابا بیان اینکه در هفته آینده دمای هوا روند افزایشی دارد، تصریح کرد: دمای هوا به طور کلی روند افزایشی دارد ولی این افزایش دما چشمگیر نیست و نواسانات دمایی مورد انتظار است.

کد خبر 578002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.