نماینده مجلس در عزل و نصب مدیران  اجرایی دخالت نکند

امام جمعه بادرود گفت :نماینده مجلس نباید در عزل و نصب مدیران اجرایی دخالتی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه نماز جمعه اظهار کرد: دهه کرامت برای خاندان پیامبر و پیروان آنان یادآور شادی و جشن و سرور است چرا که آغاز آن با ولادت کریمه اهل بیت و پایان آن نیز مزین است به ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) می‌باشد.

امام جمعه بادرود با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مقام معظم رهبری افزود: ایشان مجلس شورای اسلامی را از ارکان اصلی مدیریت کشور برشمردند و فرمودند: نمایندگان مجلس از شهرهای مختلف و حتی از شهرهای کم جمعیت باید به جایگاه مجلس چنین دیدگاهی داشته باشند و متوجه سختی و پیچیدگی مدیریت کشور باشند.

وی افزود: مقام معظم رهبری در این دیدار به تعدادی از شاخص‌های نماینده انقلابی اشاره دانست و گفت: اولین شاخص ساده زیستی و اسیر تجملات و اعیان نشینی نشدن است و نباید زندگی نمایندگان با قبل از دوره نمایندگی تفاوت کند، مسئولیت پذیری، مردمی بودن یعنی علاوه بر نشست و برخاست با مردم و گوش شنوا داشتن برای شنیدن حرف مردم و اجتناب از تبعیض و فساد چه در قبال فساد دیگران و چه مراقبت از خود در مقابل فساد و همچنین همکاری صمیمانه با قوا و دستگاه دیگر داشتن و پایبندی کامل به قانون اساسی است.

امام جمعه بادرود تصریح کرد: مقام معظم رهبری به توصیه سابق خود به نمایندگان مبنی بر پرهیز از دخالت در انتصابات اشاره داشتند و تاکید کرد: نماینده مجلس نباید در عزل و نصب مدیران اجرایی دخالتی داشته باشد.

در ادامه قاسمی اقدام سخیف تروریستی شهادت رساندن شهید صیاد خدایی را نشانه درماندگی رژیم صهیونیستی دانست و گفت: استکبار جهانی آمریکا و رژیم صهیونیستی بدانند که جمهوری اسلامی ایران این اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

وی تاکید کرد: رژیم اشغالگر قدس تاوان سنگینی را از نظر مادی و معنوی خواهد پرداخت و انتقام سخت خود را از آنان خواهیم گرفت.

کد خبر 577988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.