دردسر بزرگ آرسنال برسر امضای قرارداد با نوجوان برزیلی!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده است که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند؛ از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش است.

بسته خبری امروز جمعه ششم خردادماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

سان:

* چلسی باید حداقل ۴۵ میلیون پوند بپردازد تا در رقابت برای جذب مارک کوکورلا، مدافع برایتون پیروز شود و باید برای جذب مدافع چپ اسپانیایی، با منچسترسیتی و تاتنهام رقابت کند.

* نیوکاسل قصد دارد بازیکن خود کارل دارلو را به عنوان بخشی از قرارداد جذب دین هندرسون به منچستریونایتد پیشنهاد دهد.

* بر اساس گزارش‌ها، منچستریونایتد در شرایطی که انتقال اورلین چوآمنی هدف به رئال مادرید به دلیل مشکلات ناشی از پرداخت مالیات به تعویق افتاده است، به شدت خواهان جذب این هافبک فرانسوی شده است.

* آرون وان بیساکا خواهان قرارداد جدید با منچستریونایتد است اما به او گفته شده که باید منتظر نظر نهایی اریک تن هاخ در مورد آینده خود باشد.

دیلی میل:

* ریچارلیسون، مهاجم اورتون، آینده نامشخصی را پیش از خروج احتمالی از گودیسون پارک در تابستان امسال دارد. با این حال، تیم‌های تاتنهام، رئال مادرید و پاری سن ژرمن علاقه مند به جذب بازیکن برزیلی هستند

* پس از بازگشایی مذاکرات با برایتون، دن اشورث ممکن است به موقع، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به عنوان مدیر ورزشی نیوکاسل برود.

* پیشنهاد ۳ میلیون پوندی آرسنال برای مارکینیوس، مهاجم سائوپائولو، به سمت یک نبرد حقوقی عجیب و غریب پیش می‌رود، زیرا مشخص شد که این نوجوان قبلاً یک پیش قرارداد با وولوز امضا کرده است.

* تاتنهام ۲۵ میلیون پوند بر روی هری وینکز هافبک خود ارزش گذاری کرده است و این ملی پوش انگلیسی در تابستان امسال جدا خواهد شد.

دردسر بزرگ آرسنال برسر امضای قرارداد با نوجوان برزیلی!

* سام جانستون دروازه بان انگلیسی، برای تقویت چشم انداز ورزشی خود در انگلیس تلاش می‌کند، در حالی که کریستال پالاس به امضای قرارداد با او خوشبین است، و سام در این تیم اولویت به دست آوردن دروازه بان شماره ۱ را دارد.

* مالکوم ابیووی ستاره داربی کانتی، مورد توجه منچستریونایتد، نیوکاسل، تاتنهام و کریستال پالاس قرار دارد و به تصمیم گیری در مورد آینده خود نزدیک می‌شود.

* ولوز در تابستان امسال خود را برای فروش رائول خیمنز آماده می‌کند، این درحالی است که مهاجم مکزیکی برای بازگشت به فوتبال اسپانیا آماده است.

* لئون تابستان امسال پس از ناکامی در راهیابی به رقابت‌های فوتبال اروپا، به پیشنهادات برای ستاره‌های برتر خود گوش خواهد داد. آنها راه را برای فروش لوکاس پاکتا، موسی دمبله و حسام آئوار باز کرده‌اند.

* اتحادیه فوتبال قرار است ادعاهایی مبنی بر اینکه نیل وارناک سرمربی انگلیسی تیم فوتبال شفیلد، بخشی از دستمزد بازیکنانش را برای انتخاب آنها برای مسابقات، مطالبه کرده است، بررسی کند.

* سیگنه بروون ستاره فوتبال زنان دانمارک و بازیکن لئون، پس از حضور قرضی فصل گذشته خود در منچستریونایتد، تابستان امسال این باشگاه را ترک خواهد کرد.

دیلی تلگراف:

* دیوید مویس، سرمربی وستهم، پس از شکست مقابل برایتون در هفته آخر لیگ برتر، در نظر دارد ماکسول کورنت، مهاجم برنلی را جذب کند.

* کریگ فلمینگ، کلوین دیویس و دیو واتسون، مربیان ساوتهمپتون، خبر اخراج خود را از طریق تماس‌های ویدئویی دریافت کردند، بدون اینکه سرمربی اصلی، رالف هاسن‌هاتل یا هیچیک از مالکان جدید، فرصتی برای توضیح دلایل این تصمیم داشته باشند.
دیلی میرر:

* منچستریونایتد به دنبال پاسخ نهایی فرنکی دی یونگ در مورد اینکه آیا این هافبک می‌خواهد تابستان امسال از بارسلونا به این باشگاه بپیوندد، است.

دردسر بزرگ آرسنال برسر امضای قرارداد با نوجوان برزیلی!

* رافینیا مهاجم لیدز قصد دارد تابستان امسال به بارسلونا برود و نمی‌خواهد لیدز مانع از انتقال رویایی او شود، زیرا او نقش اصلی را در مبارزه موفقیت‌آمیز آنها برای بقا در لیگ برتر داشت.

* برای تابستان امسال شیخ دوکوره هافبک تیم فوتبال لنس فرانسه، مورد توجه تیم‌های لیگ برتری قرار گرفته است و آرسنال یکی از جدی ترین تیم‌های علاقه مند به او است.

تایمز:

* تمایل نیوکاسل یونایتد برای ارتقای کیفیت زمین تمرینی غیراستاندارد خود در تابستان امسال ممکن است به دلیل نیاز به بررسی آنها در تأسیسات دارسلی پارک متوقف شود.

* بازیکنان چلسی که قراردادشان به زودی به پایان می‌رسد، مشتاق هستند تا قبل از تمدید قراردادهای بلندمدت، برنامه‌ها و جاه طلبی‌های مالکیت جدید باشگاه را بشنوند.

* مدیر اجرایی باشگاه " قلب میدلوتیان اسکا تلند" قول داده است که پولی در اختیار سرمربی، رابی نیلسون قرار خواهد گرفت تا تیم بهتری را برای فوتبال اروپایی و داخلی آماده کند.

* مقامات ارشد RFU ( اتحادیه فوتبال راگبی) در حال بحث در مورد پیشنهادی برای بازنگری ساختار مدیریتی انگلیس هستند که باعث می‌شود سرمربی بعدی آنها نتواند به اندازه ادی جونز قدرت داشته باشد.

گاردین:

* باشگاه‌های لیگ برتر در نیمی از مسابقات لیگ خود در فصل آینده به دلیل استراحت اجباری و درگیری با مسابقات بین‌المللی در یک کمپین کوتاه قبل از جام جهانی راگبی، بازیکنان انگلیسی را از دست می‌دهند.

سان اسکاتلند:

* وینسنت کمپانی ممکن است برای یک پیشنهاد هیجان انگیز برای هایجک شأن مالونی از داندی آماده شود، در حالی که کاپیتان سابق من سیتی مایل است در صورت هدایت برنلی، با سرمربی سابق بلژیکی خود ارتباط برقرار کند.

دیلی رکورد:

* گلاسکو رنجرز می‌خواهد کامرون کوپر، بازیکن جوان باشگاه اسکاتلندی "پارتیک تیستل" را به خدمت بگیرد، در حالی که آنها حاضر به پرداخت غرامت برای دریافت مجوز حضور او در بازی‌های بین‌المللی زیر ۱۷ سال اسکاتلند در این تابستان هستند.

کد خبر 577963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.