چرخ لنگان توسعه حمل‌ونقل سمنان/ رفع نقاط حادثه‌خیز دهسرخ

پر بازدیدترین اخبار شهرهای ایران در هفته گذشته را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "چرخ لنگان توسعه حمل‌ونقل سمنان"، " رویکرد انسانی طراحی فضاهای شهری"، " ممنوعیت قطع هر نوع درخت در محدوده و حریم شهر"، " خرید ۲ دستگاه زباله‌سوز برای رامسر"، " معضلات بافت فرسوده گوگد برای شهروندان+پاسخ مسئولان"، " همخوانی سرود «سلام فرمانده» در بام ایران"، " بهره‌برداری از بلوار کیاتل تا ۲ ماه آینده / استقلال ۶۰ درصدی فردیس از کرج"، " تلاش برای رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای" و " برگزاری اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم در مهدی‌شهر" عناوین اخباری است که هفته گذشته در صدر پر بازدیدهای سرویس شهرهای ایران ایمنا قرار گرفت و در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

چرخ لنگان توسعه حمل‌ونقل سمنان

از پرمخاطب‌ترین اخبار شهرهای ایران ایمنا در هفته پیش رو " چرخ لنگان توسعه حمل‌ونقل سمنان" بود.

حمل‌ونقل شهری وظیفه جابه‌جایی ایمن، سریع، اقتصادی و مطابق با الگوی زیست‌محیطی بار و مسافر را دارد که موجب پویایی و توسعه اقتصادی و اجتماعی شهرها می‌شود. شهرداری سمنان با وجود چالش‌های فراوان در این عرصه، سعی در دستیابی به توسعه پایدار حمل‌ونقل دارد.

رویکرد انسانی طراحی فضاهای شهری

"رویکرد انسانی طراحی فضاهای شهری" یکی دیگر از پرمخاطب‌ترین اخبار شهرهای ایران ایمنا در هفته پیش بود.

با گسترش شهرها و مهاجرت از روستاها به مناطق شهری، قیمت زمین و مسکن رشد فراینده‌ای یافته است. رشد شهر و کاهش سرانه فضاهای باز داخل شهری، موجب کاهش جریان زندگی عمومی و فعالیت‌های اجتماعی شده و این شرایط در کنار معضلات دیگر زندگی نوین شهری، گوشه‌نشینی و تنهایی ساکنان را به‌همراه داشته است.

ممنوعیت قطع هر نوع درخت در محدوده و حریم شهر

ایرج بابایی مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری بروجرد گفت: قطع درختان و تخریب فضای سبز، خط قرمز سازمان است و هیچ‌گونه چشم‌پوشی در این زمینه نخواهیم کرد.

خرید ۲ دستگاه زباله‌سوز برای رامسر

علی امینی‌شاد شهردار رامسر از خرید دو دستگاه زباله‌سوز کوچک برای ساماندهی زباله شهر رامسر خبر داد.

معضلات بافت فرسوده گوگد برای شهروندان+پاسخ مسئولان

"معضلات بافت فرسوده گوگد برای شهروندان+پاسخ مسئولان" نیز مورد استقبال بازدیدکنندگان سرویس شهرهای ایران ایمنا قرار گرفت.

بافت‌های فرسوده شهر گوگد با خانه‌های متروکه، در نزدیکی منازل مسکونی قرار دارد و مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده است. برخی ساکنان شهر گوگد اقدام به ساخت‌وساز در بافت‌های فرسوده شهر کرده‌اند. این خانه‌های قدیمی که درحال‌حاضر خالی از سکنه است، تبدیل به خرابه و جایگاهی برای معتادان و مجرمان شده است و امنیت شهر و شهروندان را تهدید می‌کند.

همخوانی سرود «سلام فرمانده» در بام ایران

احمد مولوی مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد گفت: همخوانی سرود «سلام فرمانده» با حضور دهه نودی‌های بام ایران، در شهرکرد برگزار شد.

بهره‌برداری از بلوار کیاتل تا ۲ ماه آینده / استقلال ۶۰ درصدی فردیس از کرج

از عناوین پربازدید خبری شهرهای ایران خبرگزاری ایمنا در هفته گذشته"بهره‌برداری از بلوار کیاتل تا ۲ ماه آینده" بود.

شهرداری فردیس طی ماه‌های گذشته روند روبه‌رشدی برای ساماندهی و حل مسائل شهر و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آغاز کرده است و در نظر دارد طرح‌های شاخصی را به‌منظور رفع معضلات شهر به بهره‌برداری برساند.

تلاش برای رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای

کیخسرو ایرجی شهردار دهسرخ گفت: با توجه به موقعیت این شهر، رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای بسیار ضروری و از اولویت‌های کاری و مهم شهرداری است.

برگزاری اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم در مهدی‌شهر

علیرضا شربتدار شهردار مهدی‌شهر از برگزاری اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم در این شهر هم‌زمان با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با نام «روز مقاومت، ایثار و پیروزی» خبر داد.

کد خبر 577889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.